میاندوآب باید مقصد خرید مسافران باشد نه محل گذر
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
شناسه : 304823
4
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: هیأت رییسه جدید اتاق اصناف با انسجام، اتحاد و همدلی با بازاریان و صنوف قیمت در بازار را به نحوی کنترل کنند که میاندوآب مقصد سفر و خرید برای مسافران باشد نه محل گذر.
پ
پ

به گزارش گروه اقتصادی زرین خبر، علی پیام در دیدار با اعضای هیأت رییسه جدید اتاق اصناف با تاکید بر مردم‌داری مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها مدیرانی موفق خواهند بود که با رعایت اصل مردم‌داری با هدف خدمت به مردم کار کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به عدم رضایت مردم از قیمت کالاها در این شهرستان، افزود: کم کاری های گذشته باعث شده تا قیمت کالا و خدمات در میاندوآب مورد رضایت مردم نباشد.

وی گفت: انتظار داریم هیأت رییسه جدید اتاق اصناف با انسجام، اتحاد و همدلی با بازاریان و رعایت انصاف به گونه ای قیمت ها را کنترل کند که میاندوآب مقصد سفر و خرید برای مردم شهرهای همجوار باشد نه محل گذر.

پیام با اشاره به اهمیت ساماندهی و ایجاد بانک اطلاعاتی اصناف در میاندوآب، تصریح کرد: واحد‌های فاقد پروانه کسب و بساط دستفروشان باعث کاهش فروش و درآمد واحد‌های صنفی قانونمند می شود لذا انتظار داریم اتاق اصناف علاوه بر نظارت مستمر، دقیق و برخورد قانونی با اصناف فاقد پروانه کسب همکاری لازم  نیز با شهرداری برای جمع آوری و ساماندهی دستفروشان در بازارهای روز را داشته باشد.

فرماندار ویژه میاندوآب در ادامه به عزم دولت برای رفع مشکلات مردم اشاره و اظهار کرد: تنها مدیرانی در بدنه دولت توفیق خدمت به مردم را خواهند داشت که هدفشان خدمت به مردم باشد، کسانی که با اهداف تبلیغاتی، نمایشی و یا خدمتگزاری به شخص یا جناح خاصی کار می کنند جایی در بدنه دولت نخواهند داشت .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.