میاندوآب از ظرفیت بالایی برای توسعه گردشگری برخوردار است
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
شناسه : 308013
4
وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری: وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: موقعیت ویژه میاندوآب در منطقه و جاذبه‌های گردشگری به‌ویژه در بخش اکوتوریسم خیلی بیشتر از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های موجود است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب ظرفیت‌های بالایی به لحاظ گردشگری داشته و در زمینه تاریخی، میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه زیرساخت های مقدماتی فراهم شده نیاز به سرمایه‌گذاری دارد، افزود: موقعیت ویژه میاندوآب در منطقه و جاذبه‌های گردشگری به‌ویژه در بخش اکوتوریسم خیلی بیشتر از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های موجود است.

وی با اشاره به بازدید از موقعیت‌های مختلف میاندوآب دارای ارزش سرمایه‌گذاری، گفت: ظرفیت سد نوروزلو در میاندوآب، یک ظرفیت بی‌نظیر است که در هیچ کجایی از کشور وجود ندارد و تنها به دلیل ناهماهنگی بین دستگاهی و مسائل قانونی بلاتکلیف مانده که باید در این زمینه تصمیمات و رایزنی‌های لازم انجام گیرد.

ضرغامی با بیان اینکه پل تاریخی تاتائو و در میاندوآب نیز از ظرفیت‌های دیگر این شهرستان است، تصریح کرد: اگرچه این پل تاریخی شبیه به زاینده‌رود مرمت شده؛ اما قابل استفاده برای مردم نیست و باید تکمیل شود تا تفرجگاه خوبی برای مردم باشد.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه فرمانداری میاندوآب نیز مأمور تدوین طرح جامع گردشگری شده، اظهار کرد: اعتباری برای پل تاتائو در نظر گرفته شد تا با سرعت از فضای فصلی استفاده و دو دهانه پل تکمیل و مورداستفاده مردم قرار گیرد.

وی با تمجید از ایثارگری‌ها و رشادت‌های مردم میاندوآب در طول تاریخ، افزود: میاندوآب نقش محوری در شکست توطئه‌های ضدانقلاب و دشمنان داشته؛ لذا حق فرزندان این شهرستان باید به بهترین نحو ادا شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.