میاندوآب؛ چشم انتظار انتخاب شهردار
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۱۷
شناسه : 306145
4
همه در انتظار جلسه شورای شهر میاندوآب هستند تا ببینند چه تصمیمی برای شهر می گیرند و آیا انتخاب شهردار در جلسه هفتگی شورای شهر مطرح می شود یا خیر؟
پ
پ

به گزارش زرین خبر، همه چیز از یک استعفا شروع شد،”بابک قدیمی” از شهرداری میاندوآب استعفا داد و اوایل بهمن ماه شورای شهر نیز با آن موافقت کرد تا شورای ششم شهر نیز مانند شوراهای قبلی مجبور به انتخاب دومین شهردار در طول دوره شورای شهر شود.

انتخاب شهردار یکی از مهم ترین وظایف شورای شهر است که در میاندوآب این موضوع به قدری تکراری شده که شاید مردم هر سال در انتظار یک شهردار جدید باشند و این روزها نیز دوباره موضوع انتخاب شهردار جدید برای میاندوآب به نقل محافل تبدیل شده و تحلیل های مختلفی نیز از سوی افراد در این باره و گزینه های احتمالی برای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب ارائه می شود.

اما باز هم یکشنبه فرارسید و همه در انتظار جلسه شورای شهر میاندوآب هستند تا ببینند چه تصمیمی برای شهر می گیرند و آیا انتخاب شهردار در جلسه هفتگی شورای شهر مطرح می شود یا خیر؟

امسال، حتما شهردار انتخاب می شود

رئیس شورای شهر میاندوآب نیز در این زمینه در آخرین گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت؛ گفت: در هفته های گذشته از اعضای شورای شهر درخواست ارائه گزینه های پیشنهادی برای شهرداری میاندوآب را داشتیم و چند نفر نیز در این زمینه معرفی شده اند.

بابک محمدزاده افزود: تمام تلاش ما این است که تا پایان سال شهردار جدید را انتخاب کنیم و ان شالله نیز این چنین می شود.

وی با اشاره به اینکه نسبت به تغییر پی در پی شهرداری میاندوآب انتقادات فراوانی وجود دارد، گفت: شورای دور ششم، شهرداری را برکنار نکرده و شهردار منتخب این دوره خودش استعفا داده است و علاوه بر آن در طول ۵۱ سال قبل از تشکیل شورای شهر، میاندوآب ۳۷ شهردار به خود دیده در حالی که در طول ۲۳ سال عمر شورای شهر، فقط ۹ شهردار انتخاب شده است.

محمدزاده تصریح کرد: انتخاب شهردار جدید میاندوآب نیز با نظر و رای اعضای شورای شهر خواهد بود و هرکسی در این زمینه می تواند به عنوان گزینه مطرح باشد.

همه تلاش ما انتخاب شهردار جدید در اسرع وقت است

اما دو هفته پیش نیز سخنگوی شورای شهر از طرح موضوع انتخاب شهردار جدید در جلسه هفته گذشته خبر داده بود ولی هیچ خبری از انتخاب شهردار یا حتی طرح گزینه های پیشنهادی نبود تا در پایان جلسه “اسکندر سجادی”بابت اینکه موضوع انتخاب شهردار در جلسه مطرح نشد مجبور به عذرخواهی شود.

سخنگوی شورای شهر میاندوآب که با خبرنگار ما گفت و گو می کرد، گفت: اعلام کرده بودم که هفته گذشته موضوع انتخاب شهردار در جلسه شورای شهر مطرح خواهد شد ولی متاسفانه این کار انجام نگرفت و در دستور کار قرار نگرفته بود.

اسکندر سجادی با بیان اینکه همه تلاش ما انتخاب شهردار جدید در اسرع وقت است، افزود: تحت هر شرایطی، تلاش می کنیم تا شهردار جدید میاندوآب قبل از فرارسیدن سال نو انتخاب شود.

وی گفت: مدت مدیریت شهرداران در میاندوآب کم  بوده است ولی با لحاظ تمام شرایط احراز در انتخاب شهردار، می‌توان مدت مدیریت چهار ساله را رقم زد.

بهرحال مردم از تغییر هر چند ماه یک بار شهردار میاندوآب خسته شده اند و این موضوع حتی سبب واکنش امام جمعه در تریبون نماز جمعه نیز شده است و اکنون دوباره مردم میاندوآب چشم انتظار انتخاب شهردار جدید هستند تا شاید میاندوآب از وضعیت کنونی رهایی یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.