میاندوآب، نایب قهرمان مسابقات استانی کونگ فو شد 
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۳
شناسه : 286862
8

مسابقات کونگ فو آذربایجان غربی گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان میاندوآب با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  امروز در سالن شهید باهنر میاندوآب برگزار و با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار زرین خبر گفت: این مسابقات استانی به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی میاندوآب برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده افزود: در این مسابقات 220 ورزشکار در قالب 11تیم از شهرهای میاندوآب، ارومیه، شاهین دژ، تکاب، پیرانشهر، سلماس، نقده و بوکان شرکت داشتند.

وی اظهار کرد: در پایان این مسابقات و در مجموع به ترتیب تیم های ارومیه، میاندوآب و پیرانشهر رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و تیم میاندوآب نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات شناخته شد.

گفتنی است این مسابقات توسط بسیج ورزشکاران و با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش میاندوآب در سالن شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.