میاندوآب، نایب قهرمان مسابقات انتخابی کاراته آذربایجان غربی شد 
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
شناسه : 263762
11

مسابقات کاراته انتخابی منتخب آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان میاندوآب با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو روز گذشته در سالن شهید باهنر میاندوآب برگزار و با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این مسابقات که بر اساس اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب با حضور ۲۴ تیم از ۱۲ شهر برگزار شد، تیم ارومیه به مقام نخست دست یافت و تیم های میاندوآب و نقده نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان میاندوآب در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه در این مسابقات نزدیک به ۲۰۰ ورزشکار از ۱۲ شهر حضور داشتند، گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

محمود وقری با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور انتخابی مسابقات ارزروم ترکیه برگزار شد، اظهار کرد:  نفرات برتر این مسابقات در اوزان مختلف  به مسابقات کاراته ترکیه که شهریور ماه  برگزار خواهد شد، در قالب تیم منتخب استان اعزام می شوند.

به گفته وی به مسابقات بین المللی ترکیه ۲۰ نفر در قالب تیم منتخب اعزام می شوند که از این تعداد پنج ورزشکار میاندوآبی هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.