مکتب حاج‌قاسم، مکتب «سربازی ولایت» است
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰:۰۷
شناسه : 314682
3
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: حاج‌قاسم سلیمانی، مالک‌اشتر رهبری و مطیع محض امر ولایت و رهبری بود و پیوند ناگسستنی با ولایت داشت.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام حسین قربانیان امشب در مراسم یادواره شهید سلیمانی که در پایگاه شهید زمانی حوزه یک شهری شهید خدایی برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدا بوده و باید قدردان خون شهدا و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه اخلاص، ولایت‌مداری و مردمی‌بودن از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود، افزود: همین ویژگی‌ها رمز عزت، جاودانگی و محبوبیت حاج‌قاسم هستند.

وی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی مطیع محض امر ولایت و رهبری بودند و شخصیت برجسته حاج‌قاسم پیوند ناگسستنی با ولایت داشت.

قربانیان با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی، مالک‌اشتر رهبری بود، تصریح کرد: مردم عزیز کشورمان و به‌ویژه جوانان و حتی مسئولان باید حاج‌قاسم را الگوی خویش قرار داده و از مکتب حاج‌قاسم درس بیاموزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه به حماسه نهم دی‌ماه اشاره کرد و گفت: حماسه نهم دی‌ماه، تبلور بصیرت و میثاق امت با ولایت بود که مردم به ولایت لبیک گفته و در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان و فتنه‌گران در فتنه ۸۸ حتی به مقدسات و پرچم اباعبدالله الحسین (ع) نیز اهانت کردند، افزود: ملت ایران اسلامی با حضور در ۹ دی، آتش فتنه را خاموش کرد.

قربانیان با تأکید بر اینکه همواره باید گوش‌به‌فرمان ولایت باشیم، اظهار کرد: به فرموده امیرالمؤمنین (ع)، کسی که در زمان یاری رهبر و ولی خویش در خواب باشد، زیر چکمه‌های دشمن از خواب بیدار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: اگر ملت، بصیر، بیدار و دید عقل و فهم و درایت داشته باشند و حق و باطل را تشخیص دهند در آن صورت دشمن هیچ کاری از پیش نخواهد برد.

وی افزود: بصیرت یعنی فهم به‌موقع و عمل به‌موقع و کسی که بصیرت نداشته باشد و زمان‌شناس و موقعیت شناس نباشد، در آن صورت راه را گم‌کرده و منفعل می‌شود.

قربانیان به موضوع انتخابات نیز اشاره و با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات، گفت: انتخابات ارتباط مستقیم با امنیت داشته و یکی از مولفه‌های اقتدار در مباحث بین‌المللی، انتخابات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب هم چنین در پایان سخنان خویش با برشمردن اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمان جهاد تبیین صادر کرده‌اند و امروز ما باید عمار ولایت بوده و حق را بگوییم و تبیین کنیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.