“مولایی” سرپرست شهرداری میاندوآب شد
۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
شناسه : 295042
13
با تایید هیئت تطبیق/ با تایید مصوبه شورای شهر توسط هیئت تطبیق، "مرتضی نجفی" به صورت رسمی از سمت شهرداری میاندوآب‌ برکنار و "علی مولایی" به عنوان سرپرست شهرداری کار خود را آغاز کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، هیئت تطبیق فرمانداری میاندوآب امروز در جلسه ای مصوبه جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب مبنی بر برکناری “مرتضی نجفی” شهردار این شهر را با ۵ رای موافق شورای هفت نفره میاندوآب تایید کرد.

هم چنین پنج عضو شورای شهر میاندوآب بعد از موافقت با برکناری شهردار میاندوآب، “علی مولایی” از کارکنان شهرداری میاندوآب را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند تا در روزهای باقی مانده تا پایان عمر شورای پنجم شهر عهده دار مسئولیت شهرداری شود که این مصوبه نیز مورد تایید هئیت تطبیق در فرمانداری میاندوآب قرار گرفته است.

بدین ترتیب شورای پنجم شهر میاندوآب نیز مانند شورای دور چهارم، کار خود را با انتخاب سرپرست آغاز و با انتخاب سرپرست برای شهرداری نیز به پایان می برد.

شورای پنجم شهر میاندوآب در ابتدای مسئولیت، “وحید اصغری پور” را به عنوان سرپرست انتخاب و در ادامه کار خود “رضا حضرتی” را به عنوان شهردار منتخب خود برگزید که در مرحله صدور حکم بازماند تا “رسول ملکی” نفر نخست شورای شهر میاندوآب با هفت رای موافق شورای شهر، بر کرسی بلدیه میاندوآب بنشیند.

اما این پایان کار داستان انتخاب شهردار در شورای شهر میاندوآب نبود و “رسول ملکی” اواخر سال ۹۹ در حالی که فاصله ای با عزل نداشت؛ پیش از برگزاری جلسه استیضاح و برکناری؛ خود استعفا داد تا مجددا  شورای شهر به دنبال انتخاب سرپرست و شهردار جدید برود و ضمن انتخاب “وحید اصغری پور” به عنوان سرپرست، “حسن فتحعلی پور” را به عنوان شهردار منتخب خود معرفی کرد.

“فتحعلی پور” نیز در مرحله صدور حکم ماند تا اینبار قرعه به نام “میکائیل نریمانی” بیفتد که وی نیز پس از کش و قوس فراوان منتج به صدور حکم نشد تا “مرتضی نجفی” از اعضای شورای شهر، به عنوان شهردار انتخاب و معرفی شود.

“نجفی” نیز از   ماه عهده دار مسئولیت شهرداری شد تا اینکه در یکی دو هفته اخیر، پنج عضو شورای شهر اقدام به طرح سوال و در نهایت برکناری وی کرده و “علی مولایی” را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.