شیب نزولی ابتلا به آنفلوآنزا در میاندوآب/ مشکل خاصی در زمینه آنفلوانزا فصلی نداریم
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
شناسه : 285803
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: با توجه به قرارگیری در فصل ابتلا به آنفلوانزا و بالا رفتن شیوع این بیماری، روال عادی این بیماری اینگونه بوده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب در پاسخ به سوالی در مورد بیماری آنفولانزای فصلی و شدت آن در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: آنفولانزا یک بیماری بوده  که در فصول سرمای سال معمولا موارد ابتلا به آن زیاد می شود ولی هم اکنون تعداد مراجعه بیماران با علایم آنفولانزا نسبت به قبل رو به کاهش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه امسال نیز مراجعاتی با علایم مشابه آنفولانزا به مراکز درمانی داشتیم، گفت: بیمارانی در طی این مدت با مشکلات تنفسی و علایم مشابه آنفولانزا به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند  که مواردی مثبت و مواردی نیز منفی بود و که برخی از این افراد نیز دارای بیماری زمینه ای بودند ولی به طور کلی مشکلی خاصی در این زمینه نداشتیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد بیماران نسبت به قبل رو به کاهش است، افزود: با توجه به قرارگیری در فصل ابتلا به آنفلوانزا و بالا رفتن شیوع این بیماری، روال عادی این بیماری اینگونه بوده است و هم اکنون نیز میزان مراجعه با علایم آنفلوآنزا در میاندوآب رو به کاهش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در پاسخ به سوالی در مورد انتشار یک نامه در فضای مجازی در مورد شاخص های ارزیابی، اظهار کرد: گردشکار این نامه تا آخرین مرحله ارسال شده و این ارزیابی ها به صورت ماهانه یا فصلی از حوزه ها و شاخص های مختلف انجام می گیرد که در هشت شاخص ارزیابی حوزه معاونت بهداشت، شهرستان میاندوآب در چهار شاخص در رتبه اول بوده و در سایر شاخص ها رتبه های بعدی را داشته ایم و در این زمینه نیز تحلیل های لازم ارائه شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.