موازی کاری از مهم ترین مشکلات در حوزه فعالیت های اجتماعی است
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۰۹
شناسه : 294250
7
امام جمعه میاندوآب‌: امام جمعه میاندوآب‌ با اشاره به اینکه موازی کاری از مهم ترین مشکلات در حوزه فعالیت های اجتماعی است، گفت: باید کارهایی که روی زمین مانده و به آنها توجه نشده است را انجام داد و از موازی کاری تا حد ممکن خودداری کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امروز در دیدار مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی و آئین معارفه رابط شهرستانی کانون خادمیاری آستان قدس رضوی، در سخنانی با اشاره به فیوضات آخر ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در آیات و روایات توصیه های فراوانی بر لزوم بهره مندی از فیوضات آخرین روزهای ماه مبارک رمضان شده است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره)، مبنای انقلاب اسلامی را مبنای نبوی و علوی قرار دادند، افزود: در این راستا نیز ایشان فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کردند تا مستضعفان شناسایی و رسیدگی شوند.

وی با اشاره به اینکه موازی کاری از مهم ترین مشکلات در حوزه فعالیت های اجتماعی است، گفت: باید کارهایی که روی زمین مانده و به آنها توجه نشده است را انجام داد و از موازی کاری تا حد ممکن خودداری کرد.

حسن زاده با بیان اینکه نتیجه موازی کاری ها این است که برخی مشکلات را شاهد هستیم، تصریح کرد: در نتیجه همین موازی کاری ها است که ممکن است یک خانواده از چندنهاد بسته معیشتی دریافت کند ولی کسی دیگر دریافت نکند.

امام جمعه میاندوآب عدم وابستگی را از موضوعات مهم برشمرد و گفت: باید رسیدگی و خدمت به محرومان مهم‌ترین اولویت مسئولان در این شهرستان باشد و این موضوع مهم نباشد که به نام چه کسی این کار انجام می گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.