موازنه قدرت تغییر کرده است
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
شناسه : 306927
3
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: امروز کشورهای منطقه به دنبال چرخش به سمت ایران هستند و موازنه قدرت تغییر کرده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در سخنانی با اشاره به دشمنی های دشمنان با انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: علی رغم همه دشمنی ها با انقلاب اسلامی، امروز در دنیا قطب و محور جدید با محوریت الهی و معنویت در حال شکل گیری است.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: امروز شاهد هستیم که دنیا به طرف پیاده شدن حاکمیت اسلامی و الهی حرکت می کند و اسلام به دنبال تثبیت حاکمیت در دنیا است.

وی با اشاره به اینکه امروز دلار در حال خروج از ارز بین المللی است، گفت: دوران افول آمریکا شروع شده است و جمهوری اسلامی به خط آخر تسخیر قله های شده، رسیده است و ما باید خودمان را نگه داریم تا از قافله عقب نمانیم.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه مسیر پرشتاب انقلاب اسلامی با قدرت ادامه دارد، تصریح کرد: امروز کشورهای منطقه به دنبال چرخش به سمت ایران هستند و موازنه قدرت تغییر کرده است.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول گذاشته است، اظهار کرد: مسئولان غربگرا این را نمی خواستند قبول کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز نگرانی ما از بیرون نیست بلکه از داخل است، تصریح کرد: مراقب باشید تا در انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری، جریان غربگرا که تلاش خود را از هم اکنون شروع کرده شما را فریب ندهد.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه سپاه خادم و خدمتگزار مردم است، اظهار کرد: مردم خط قرمز ما بوده و سپاه از هیچ جریان سیاسی حمایت نمی کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.