مهارت آموزی در محلات مختلف مورد توجه قرار گیرد
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
شناسه : 309766
4
امام جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: می‌توان با راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای در محلات مختلف، قدم مثبتی در راستای اشتغال‌زایی جوانان برداشت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در جلسه شهرستانی شورای محله اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به مساجد، اظهار کرد: مسجد خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز نقش مهم و محوری داشته است.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر مردم‌یاری و اینکه حل مشکل مردم در اولویت قرار گیرد، افزود: باید با خدمت‌رسانی، رضایت مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب تقویت کرده و امیدآفرینی را در سرلوحه کارها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید مسائل را اولویت‌بندی کرد، گفت: حل مشکلات مردم به‌عنوان باقیات‌صالحات بوده و می‌توان در این زمینه نیز با اولویت‌بندی مسائل را به‌پیش برد.

حسن‌زاده با تأکید بر مهارت‌آموزی، تصریح کرد: می‌توان با راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌آموزی و آموزش فنی و حرفه‌ای در محلات مختلف، قدم مثبتی در راستای اشتغال‌زایی جوانان برداشت.

امام‌جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه مشکلی برای اعزام روحانی به مساجد نداریم، افزود: ما نیز این اعلام آمادگی را می‌کنیم که در هر محله‌ای نیاز باشد، نسبت به اعزام روحانی و مبلغ اقدام کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح محله اسلامی، اظهار کرد: عملیات شدن تمامی ظرفیت‌های مساجد در این طرح با جدیت پیگیری می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه مسجد محوری باید موردتوجه قرار گیرد، افزود: مسجد محوری، لازمه تحقق اهداف محله اسلامی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.