منطقه میاندوآب از آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برخوردار است
۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
شناسه : 310860
4
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی جنوب آذربایجان غربی در راستای تسهیل در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارند.
پ
پ

سید جواد فیض حسینی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب برای ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی این منطقه جهت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی که از مرز تمرچین و سایر مرزها به کشور عراق عزیمت می‌کنند، از آمادگی کامل برخوردار هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به بازدیدهای انجام‌گرفته از مجاری عرضه سوخت تحت پوشش این منطقه، افزود: مرز تمرچین امسال برای دومین سال میزبان زائرین اربعین حسینی است و در این راستا نیز برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت ذخیره‌سازی، حمل‌ونقل و عرضه سوخت بی‌وقفه در تمامی مجاری عرضه تحت پوشش منطقه در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به اختصاص جایگاه‌های ویژه سوخت سیار در منطقه، گفت: در راستای تسهیل در تردد کاروان‌های اتوبوس و خودروهای حامل زائرین اربعین حسینی یک باب جایگاه سوخت سیار در مرز تمرچین پیرانشهر و دو باب جایگاه در سه‌راه محمدیار شهرستان نقده و جایگاهی در ورودی شهرستان پیرانشهر جهت تسهیل در روند سوخت‌گیری اتوبوس‌ها در مسیر ترددشان تعیین شده است.

فیض حسینی تصریح کرد: رانندگان اتوبوس حامل کاروان‌های زائرین اربعین حسینی می‌توانند به‌راحتی سوخت موردنیاز خود را در این جایگاه‌ها دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب به سایر تمهیدات اندیشیده شده نیز اشاره کرد و افزود: سه باب نمازخانه بین‌راهی شرکتی تجهیز شده این منطقه در مسیر تردد زائرین در ایام اربعین حسینی به‌صورت شبانه‌روزی باز بوده و آماده ارائه خدمات فرهنگی و بهداشتی به زائرین اربعین حسینی هستند.

وی گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از تمام توان و ظرفیت‌های خود جهت همکاری با سازمان‌های ذی‌ربط و کمک به زائرین استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.