ممنوعیت عرضه گوشت قرمز و بساط کباب در معابر میاندوآب
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
شناسه : 287255
5

رئیس اداره دامپزشکی میاندوآب گفت: براساس مصوبات ستاد پیشگیری و کنترل کرونا شهرستان، عرضه هرگونه گوشت قرمز در روزهای جمعه در مسیرهای مواصلاتی و معابر عمومی شهرستان میاندوآب ممنوع بوده و با خاطیان برخورد می شود.

پ
پ

مهدی فتاحی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد پیشگیری و کنترل کرونا شهرستان و در راستای کاهش خطر ابتلا و انتشار ویروس کرونا به موازات تعطیلی بازارهای هفتگی، عرضه هرگونه گوشت قرمز در روزهای جمعه در مسیرهای مواصلاتی و معابر عمومی شهرستان میاندوآب ممنوع است.

رئیس اداره دامپزشکی میاندوآب افزود: هرگونه فروش غیرمجاز خارج از محل عرضه معتبر پروانه دار و برپاکنندگان بساطهای کبابی برخورد قانونی می شود.

وی گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم گوشت مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز پروانه دار داخل شهر تهیه و از مراجعه به عرضه کنندگان غیر مجاز بدون پروانه کسب و فاقد کارت بهداشتی اکیدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: هم چنین کشتارگاه صنعتی دام شهرستان میاندوآب در روز جمعه تعطیل بوده و در راستای اجرای مصوبات کارگروه سلامت و ستاد کرونا شهرستان برای روز جمعه هیچ گونه کشتاری انجام نخواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی میاندوآب افزود: تمامی اقدامات انجام گرفته و مصوبات در راستای حفظ سلامتی مردم عزیز بوده و عاجزانه خواهشمندیم به پیامهای بهداشتی ارگانهای دخیل در امنیت غذایی شهرستان توجه ویژه داشته و بویژه در روز جمعه از تردد در مکانهایی پرخطر و پرازدحام به جد خودداری نمایند.

فتاحی افزود: توصیه اکید این است که مردم عزیز شهرستان میاندوآب به تهیه گوشت قرمز از مراکز معتبر پروانه دار و دارای کارت بهداشتی و سلامتی عرضه کنندگان حساس بوده و از مصرف گوشت بصورت خام یا نیم پخته بصورت کبابی بشدت پرهیز نمایند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.