ممانعت از برگزاری مراسم عقد بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میاندوآب
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
شناسه : 293997
14
به دلیل شیوع کرونا؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب از متفرق کردن میهمانان یک مراسم عقدکنان با تعداد میهمانان زیاد در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانگیر مسعودی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مراسم عقدکنانی با شما زیادی از از میهمانان در حال برگزاری بود که بلافاصله پس از کسب اطلاع؛ دادستانی سریعا به موضوع ورود پیدا کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب با اشاره به برگزاری مراسم عقد در شرایط قرمز کرونایی با حضور شمار زیاد میهمانان، گفت: با ورود دادستانی دستورات لازم برای متفرق کردن میهمانان صادر و مراسم تنها با حضور عروس و داماد و خانواده آنها برگزار شد.

مسعودی تصریح کرد:  با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان، از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و مجالس که برخلاف دستورالعمل های بهداشتی باشد، جلوگیری و با عاملان آنها برخورد می شود.

گفتنی است سهراب حیدری،مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب نیز در جلسه اخیر ستاد شهرستانی مقابله با کرونا از ممانعت از برگزاری ۳۷ مورد مراسم‌ مختلف از قبیل عروسی و  عزاداری در راستای کنترل اجرای پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا خبر داده بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.