ملت ایران در 13 آبان باردیگر استکبارستیزی خود را نشان دادند/13 آبان، تجلی شعار هیهات من الذله است
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
شناسه : 285076
4

امام جمعه میاندوآب گفت: مردم امروز حماسه ای دیگر خلق کرده و استکبارستیزی و بیزاری خود را از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و نماد استکبار جهانی
به نمایش گذاشتند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم پایانی راهپیمایی 13 آبان در میاندوآب با تقدیر و تشکر از حضور پرشور و باشکوه مردم، اظهار کرد: روز 13 آبان یک روز یادگاری است که به فرموده حضرت امام(ره) انقلاب دوم و بسی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه 13 آبان سالروز 3 واقعه مهم تاریخی است، افزود: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و عزت ما و عدم سازش با دشمنان و روز تجلی شعار هیهات من الذله و روز تقابل نور و ظلمت و شکستن شاخ آمریکا است.

 وی با بیان اینکه استکبار جهانی هرکجا پا گذاشته، ویرانی به جای گذاشته است، گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود کشور ما نیز به سرنوشت کشورهایی که استکبار در آنجا سلطه دارد دچار می شد

حسن زاده با اشاره به اینکه امروز مردم بار دیگر حماسه ای عظیم خلق کردند، تصریح کرد: مردم امروز حماسه ای دیگر خلق کرده و استکبارستیزی و بیزاری خود را از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و نماد استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه ایمان به خدا، احساس مسئولیت و اعتماد رمز پیشرفت ما است، اظهار کرد: ما می توانیم باید در نزذ مسئولین و مردم تحقق و تجلی یابد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب باید با حضور مردم همیشه در صحنه و با پیروی از ولایت حرکت کنیم تا مانند گام نخست انقلاب به پیشرفت و توسعه دست یابیم.

 انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.