مقدمات کارهای زیرساختی ورزشگاه چهار هزار نفری میاندوآب به زودی آغاز می شود
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۷
شناسه : 297569
9
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور: معاون وزیر ورزش و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در آینده نزدیک مقدمات شروع کارهای زیرساختی بازسازی ورزشگاه چهار هزار نفری را آغاز خواهیم کرد تا در پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا عاصم یوسفی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب، با اشاره به وضعیت اماکن ورزشی میاندوآب گفت: امیدواریم در آینده با اقداماتی که انجام می گیرد، وضعیت اماکن ورزشی میاندوآب به شرایط مطلوب برسیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به شروع عملیات بهسازی مجموعه ورزشی میاندوآب در آینده نزدیک، افزود: ظرف دو هفته آینده مقدمات شروع کارهای زیرساختی بازسازی ورزشگاه چهار هزار نفری را آغاز خواهیم کرد تا در پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تخصیص ۱۵ میلیارد ریال به استادیوم چهار هزار نفری میاندوآب طی امسال تاکنون، گفت: با توجه به تاکیدات وزیر ورزش و پیگیری های نماینده مردم شهرستان در مجلس، ۱۵ هزار میلیارد ریال دیگر نیز تا پایان امسال به تخصیص می یابد تا این رقم به ۳۰ میلیارد ریال برسد.

یوسفی تصریح کرد: ان شالله در سال آینده نیز تخصیص های بیشتر و جدیدی به این مجموعه ورزشی اختصاص می یابد تا این پروژه تکمیل شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.