مقاومت رمز پیروزی بوده و راه مقابله با دشمن نیز مقاومت است
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
شناسه : 282874
3

امام جمعه میاندوآب گفت: مقاومت ریشه قرآنی و دینی داشته و رمز پیروزی بوده و راه مقابله با دشمن نیز مقاومت است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به روز مقاومت اسلامی و با بیان اینکه، مقاومت ریشه قرآنی و دینی دارد، اظهار کرد: مقاومت رمز پیروزی بوده و راه مقابله با دشمن نیز مقاومت است.

امام جمعه میاندوآب افزود: نمونه پیروزی های مقاومت را در جنگ 33 روزه ارتش تا بن دندان مسلح رژیم غاصب صهیونیستی با سربازان رشید حزب الله می توان دید که حزب الله با رهبری سیدحسن نصرالله؛ ارتش رژیم غاصب صهیونیستی را شکست داد.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند ایران مقتدر و حقیقت وجودی ایران را قبول کنند، گفت: مقاومت در زمینه های مختلف فرهنگی، جنگی، سیاسی و استراتژیکی می تواند در مقابل دشمنان پیروز شود و ما نیز تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان مقاومت می کنیم.

حسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه سپاه هرجا قدم گذاشته، پیروز بوده است، تصریح کرد: نخستین مقابله با تحریم را در تولید و فروش بنزین به کشورهای دیگر را در روزهای گذشته شاهد بودیم که سربازان و پاسداران انقلاب در قرارگاه خاتم الانبیا(ع) برای نخستین بار این بنزین را تولید و کشور را اشباع و آن را صادرات کردند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره دلایل عدم اتحاد ایران و عربستان، اظهار کرد: اختلاف ایران و عربستان، ایدئولوژیک بوده و شعار عربستان بر مبنای تکیه بر آموزه های تکفیری و وهابیت بوده ولی شعار ایران بر مبنای وحدت و تقریب مذاهب و صلح و همزیستی منطقه ای است و در واقع ما دنبال صلح و وحدت بوده و عربستان دنبال تفرقه است.

وی با بیان اینکه عربستان با استکبار جهانی صلح کرده و دنبال سازش با رژیم صهیونیستی و بنانهادن معامله قرن است، افزود: اما ایران با درس گرفتن از تعالیم دینی و قرآنی و فرمایش اهل بیت(ع) به دنبال استکبارستیزی بوده و در مقابل دشمنان می ایستد.

حسن زاده تصریح کرد: ما می گوییم آمریکا شیطان بزرگ است و با آن نمی شود سر یک میز ایستاد ولی عربستان بر خلاف این را می گوید و  در حوزه نفوذ نیز عربستان به دنبال به دست آوردن سوریه، عراق و یمن و… بوده اما مقاومت در سوریه، عراق، و یمن نتیجه داد و به زودی نیز پیروزی انصارالله را در یمن شاهد خواهیم بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نگاه ما به مسئله فلسطین، نگاه ایدئولوژی است و بر اساس این نگاه حامی مظلومان هستیم، گفت: اما عربستان دنبال سازش با رژیم غاصب صهیونیستی و از بین بردن فلسطین است و در جنگ های نیابتی و حوزه انرژی نیزعربستان در کنار آمریکا در یک طرف و ایران در طرف مقابل قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.