مقاومت، تنها راه موفقیت و پیروزی و قرارگرفتن در قله های رفیع است
۰۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
شناسه : 302280
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: مقاومت، تنها راه موفقیت و پیروزی و قرارگرفتن در قله های رفیع است و لذا باید صبر و مقاومت پیشه کنیم تا پیروز شویم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن ماه صفر و بردباری و صبر حضرت زینب کبری(س)، گفت: حضرت کبری(س) با خطبه تاریخی خویش در مجلس شام، یزید را رسوا ساخت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه صبر در تفاسیر یعنی استقامت و مقاومت، اظهار کرد: صبر یعنی انسان عزم و اراده کند و انحرافات را کنار زده و به هدف دست یابد همانطور که حضرت زینب(س) موانع را کنار زد و در مجلس یزید با خطبه تاریخی، حقانیت را اثبات کرد.

وی افزود: امروز نیز صبر یعنی ایستادگی در برابر مشکلات، یعنی اینکه دولتمردان موانع را برطرف کنند، کاغذبازی را کنار زده و کارگاههای زودبازده راه بیاندازند، کارگاههای تعطیل را فعال کند.

حسن زاده با بیان اینکه مقاومت، تنها راه موفقیت و پیروزی و قرارگرفتن در قله های رفیع است، تصریح کرد: باید مقاومت کنیم و صبر کنیم تا پیروز شویم و در این زمینه مردم و دولتمردان نیز وظیفه ای دارند.

امام جمعه میاندوآب افزود: مقاومت مردم یعنی اینکه همکاری کنند، سرمایه گذاری کرده و همدل و همراه با یکدیگر موانع را برطرف سازند و اگر می توانند اشتغالزایی کنند.

وی با بیان اینکه مقاومت امروز یعنی مقاومت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و…، افزود: با مقاومت می توانیم استکبار جهانی و آمریکا و رژیم صهیونیستی را به زانو درآوریم.

حسن زاده گفت: مردم ایران اسلامی نیز در ۴۳ سال گذشته مقاومت کرده و هر جا نیاز بوده در صحنه حاضر شده اند و پشتوانه های این نظام نیز همین مردم هستند.

امام جمعه میاندوآب به روز کارمند نیز اشاره کرد و افزود: باید گفت پولی که برخی کارکنان دولت می گیرند در شان آنها نیست و لذا باید تعادل در همگام سازی حقوق ها اتفاق بیفتد و از دولت نیز این توقع را داریم.

وی تصریح کرد: باید در این زمینه عدالت به تمام معنا اتفاق بیفتد و به گونه ای نباشد که کسی با ۸ ساعت کار ۲۰ میلیون بگیرد و دیگری با کار بیشتر ۱۰ یا ۵ میلیون.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.