مغازه تسمه فروشی در میاندوآب در آتش سوخت
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
شناسه : 317465
1
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌سوزی یک باب مغازه تسمه فروشی در این شهرستان با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: ساعتی پیش به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در ابتدای بلوار شهید زنده‌دل میاندوآب، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک باب مغازه تسمه فروشی خودرو های سنگین و سبک دچار آتش‌سوزی شده بود، افزود: باتوجه‌به حساسیت، نوع حادثه و انبار تسمه که از جنس مواد قابل‌اشتعال و فرآورده‌های نفتی بود؛ دراسرع‌وقت تیم‌های آتش‌نشانی با ۴ دستگاه خودرو عملیاتی از ۲ ایستگاه به اطفا حریق اقدام به اطفای آتش کرده و با تلاش نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب آتش مهار شد.

وی با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسان است، گفت: خوشبختانه بااطلاع و اقدام به‌موقع از سرایت آتش به قسمت‌های دیگر انبار، مغازه‌ها و از خسارات سنگین جلوگیری شد.

محمدی از شهروندان خواست در زمان استفاده و نصب وسایل گرمایشی نسبت به ایمن بودن و دور بودن محل نصب وسایل گرمایشی از مواد قابل‌اشتعال مانند پرده، چوب، سیستم برقی دقت لازم به عمل‌آورند تا از وقوع حوادث مشابه جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.