معنویت رمز پیروزی در دفاع مقدس بود/صلابت و اقتدار امروزی را از هشت سال دفاع مقدس به ارث برده ایم
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
شناسه : 283935
5

امام جمعه میاندوآب گفت: معنویت از ویژگی های دفاع مقدس بود و باید در جنگ نفوذ فرهنگی و اقتصادی نیز مسئولان باید به معنویت افزایی و الگوی دفاع مقدس توجه داشت.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امام جمعه میاندوآب امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در این شهرستان؛ اظهار کرد: دشمنان، انقلاب اسلامی را بر نمی تابیدند و با تحریک صدام؛ هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: ملت ایران اسلامی با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده و از مرزهای دینی، ملی وخاک وطن دفاع کردند.
وی گفت: مردم ایران اسلامی در این 40 سال تحت لوای ولایت و همیشه پا به کار بودن امت اسلامی و با اقتدار نیروهای امنیتی اجازه نداده اند حتی یک وجب از خاک عزیز ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.
حسن زاده در ادامه به ویژگی های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: نخستین ویژگی دفاع مقدس، دفاعی بودن آن بود و ما هیچگاه شروع کننده نبوده و همواره اماده دفاع از ولایت هستیم.
امام جمعه میاندوآب معنویت را دومین ویژگی دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: امروز نیز با معنویت می توان بر دشمن غلبه کرد و باید در جنگ نفوذ فرهنگی و اقتصادی نیز مسئولان باید به معنویت افزایی و الگوی دفاع مقدس توجه داشت.
وی استقامت فرماندهان و رزمندگان را دیگر ویژگی دفاع مقدس برشمرد و گفت: شجاعت فرماندهان دوران دفاع مقدس یکی از ویژگی هایی است که باید مورد توجه باشد.ِ
حسن زاده با اشاره به اینکه ما این صلابت و اقتدار امروزی را از هشت سال دفاع مقدس به ارث برده ایم، گفت: شهید باکری الگوی همیشه زنده رزمندگان اسلام در این دوران نیز است.
امام جمعه میاندوآب افزود: فرق ما با دشمن در اعتقاد به خدا و ولایت پذیری رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.