معلمان راه شهید مطهری را ادامه دهند/ دلیل تجمع هر روزه کارگران را ریشه یابی کنید/ مشکلات موجود ناشی از عدم دلسوزی به شهر است
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۰۸
شناسه : 261127
6

فرماندار میاندوآب گفت: شهید مطهری با انقلاب همراه بوده و امروز نیز معلمان باید راه شهید مطهری را ادامه دهند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در مراسم گرامیداشت روز معلم در آموزشکده سما میاندوآب با بیان اینکه باید راه شهید مطهری را ادامه داد، اظهار کرد: شهید مطهری با انقلاب همراه بوده و امروز نیز معلمان باید راه شهید مطهری را ادامه دهند.

فرماندار میاندوآب افزود: شهید مطهری با روشنگری ها و آگاهسازی های خویش، مردم را از ستم های شاهنشاهی آگاه کرده و به عنوان پدری دلسوز برای دانش آموزان و دانشجویان بودند.

وی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: شورای نگهبان 6 نفر را تایید کرده و همه باید حق و حقوق این افراد را رعایت کنند و حق الناس را در اظهارنظرها در نظر داشته باشند.

امیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی به ما عزت داده است، تصریح کرد: همه باید قدردان این نظام باشیم و راه امام(ره) را برویم، اگر این نظام نبود، این پست و مقام هم به ما نمی رسید.

فرماندار میاندوآب افزود: اگر آمریکا از کسی تعریف می کند، یعنی می خواهد او را تخریب کند، چون آنها سرویس های اطلاعاتی داشته و برنامه ریزی می کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه جانبه و حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کرده و دشمن را مایوس کنیم و هر کس هم انتخاب شود به او تبریک می گوییم.

امیری در ادامه به انتخابات شورای شهر نیز اشاره و تصریح کرد: شورای شهر نقش مستقیمی در توسعه شهر دارد و مردم باید در صحنه بوده و به دور از قوم گرایی و تعصبات بی جا، افراد متخصص و متعهد را به عنوان شورای شهر انتخاب کنند تا با انتخاب شهردار خوب، برای عمران و توسعه شهر تلاش کنند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه امروز کارگران هر روز در شهر تجمع می کنند، افزود: اگر این موضوع  بررسی شود، اگر خوب تحقیق و بررسی کنید شورای خوب انتخاب می کنید.

وی اظهار کرد: این مشکلات که با آن مواجه هستیم، نتیجه عدم دلسوزی به شهر است و لذا باید دقت کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.