معلمان به تزکیه و ترییت دانش آموزان بیشتر توجه کنند
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲:۰۶
شناسه : 261213
3

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: معلمان باید به تزکیه و مسائل اخلاقی دانش آموزان توجه فراوانی کنند و در کنار دانایی بخشی به دانش آموزان، آنها را از تاریکی ها و گمراهی ها به طرف نور هدایت کنند.

پ
پ

 

به گزارش زرین خبر، احمدعلی اسدپور امروز در مراسم گرامیداشت هفته معلم در میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت تزکیه و تربیت، اظهار کرد: خداوند تبارک و تعالی، تزکیه و تعلیم را در کنار هم آورده است که این امر نشان دهنده اهمیت تزکیه و مقدم بودن آن بر تعلیم است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه امروزه در برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی، علم در اختیار کسانی قرار گرفته که فقط علم دارند اما تزکیه ندارند، افزود: همین امر سبب حوادث ناگوار زیادی مانند هیروشیما در دنیا شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف معلمان در کنار آموزش، تربیت انسان است، گفت: معلمان باید به تزکیه و مسائل اخلاقی دانش آموزان توجه فراوانی کنند و در کنار دانایی بخشی به دانش آموزان، آنها را از تاریکی ها و گمراهی ها به طرف نور هدایت کنند.

اسدپور به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: همه باید در انتخابات حضور پرشور داشته و با انتخاب فرد شایسته و هوشمندانه برای هدایت کشور، به وظیفه خود عمل کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با بیان اینکه شورای شهر، پارلمان شهری است و در رابطه با مشکلات شهر تصمیم گیری می کند، گفت: یکی از مشکلاتی که ما در این شهر داریم، این موضوع است که عدم هماهنگی بین اعضای شورای شهر، مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده است و لذا باید افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند مدیریت شهری را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.