سپاه ناامنی در مرزها را تحمل نمی‌کند
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۸
شناسه : 296002
8
سردار خلیل زاده: معاون‌هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می‌داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه حمزه سیدالشهدا با شدت و با تجهیزات متنوع مقرها و محل های استقرار گروهک‌های تروریستی را در داخل اقلیم شمال عراق یعنی دورتر از مرزها، هرجا که حضور دارند منهدم خواهد کرد و امنیت پایدار برای مردم ایجاد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امنیت شمال‌‎غرب کشور به نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپرده شده است و تامین امنیت مرزها و مردم برعهده این قرارگاه است.

معاون‌هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مرز عراق به صورت یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه که شامل نیروهای سپاه و مرزبانی هستند کنترل می شود و کشور مقابل بر مرزهای خود مسلط نیستند یعنی حکومت اقلیم شمال عراق تنها در شهرها متمرکز شده‌اند.

سردار خلیل زاده ادامه داد: تذکرات لازم به مسوولان شمال اقلیم عراق داده شده که  از حضور گروهک‌های ضدانقلاب در این منطقه جلوگیری کنند و زیرا سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.

وی بیان کرد: عوامل استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که نمی توانند با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند با تحریک گروهک‌ها به اهدافشان برسند، تاکید کرد: گروهک‌ها باید بدانند که آمریکایی‌ها نمی‌توانند برای آن‌ها پشتیبان باشند چون در افغانستان هم دیدیم که بعد از چندین سال امریکا با شکست مفتضحانه‌ای فرار کرد.

معاون‌هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مردم آن طرف مرز خودشان را از مقرها و محل‌های استقرار گروهک‌های تروریستی دور کنند چون هدف ما این است که مردم اقلیم شمال عراق در این اقدامات سپاه که با شدت انجام خواهد شد آسیب نبینند.

وی بیان کرد: ما طرفدار مردم هستیم و به هیچ وجه راضی به تلفات مردمی نیستیم و برای خودمان وظیفه می‌دانیم به صورت حتمی امنیت مرزهایمان را تامین کنیم.

انتهای پیام / اروم نیوز

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.