مطالبات رهبر معظم انقلاب در مورد فضای مجازی نباید روی زمین بماند
۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۳۱
شناسه : 289908
5

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:نباید اجازه دهیم مطالبه رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند و باید در راستای تحقق منویات ایشان در زمینه فضای مجازی گام برداریم.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین‌خبر ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: فضای مجازی یکی از موضوعاتی است که از اهمیت خاصی برخوردار بوده و رهبر معظم انقلاب در مورد آن به سه قوه تاکیدات لازم را بارها اعلام نمودند و بر مدیریت جدی آن تاکید نموده اند ولی متاسفانه تحقق نیافته است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در سه قوه باید تصمیماتی در این رابطه اتخاذ شود و به مرحله اجرا درآیند و اینگونه نباشد که تنها صرفا به مصوبه اکتفا شود.

وی با اشاره به اینکه باید مانند دوران دفاع مقدس که دشمن را شکست دادیم، در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم، گفت: در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، افسران جنگ نرم به این عرصه ورود پیدا کرده و اجازه ندهند تا دشمنان به اهداف خود دست یابند.

عیسی زاده تصریح کرد: امید داریم ترفندهای عظیم و بی سر و صدایی که در فضای مجازی دشمنان انقلاب اسلامی برای فرزندان ما به کار می گیرند، خنثی شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مسئولان مربوطه در این زمینه کمر همت ببندند، می توانیم دشمن را ناکام بگذاریم، اظهار کرد: باید قوای سه گانه، عالمانه و هوشمندانه و به موقع تصمیم گیری و عمل کرده و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در این زمینه گام بردارند.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم مانند حضرت ابوالفضل العباس(ع) که مظهر وفاداری به مولای خود حضرت سید الشهدا(ع) بوده و در برابر دشمن تسلیم نشدند، ما نیز سرباز ولایت باشیم و در راستای تحقق فرامین رهبری قدم برداریم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:قطعا موضوع و مسائل مربوط به فضای مجازی و مطالبه رهبر معظم انقلاب را در مجلس و مسائل اجتماعی آن را در کمیسیون پیگیری و با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات  اجازه نمی دهیم تا شبکه های معاند و بیگانه از سر سفره نظام جمهوری اسلامی بهره مند شوند و در واقع دست دشمن  را کوتاه می کنیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:نباید اجازه دهیم مطالبه رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند و باید در راستای تحقق منویات ایشان در زمینه فضای مجازی گام برداریم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.