مشکل بیمه‌ فعالان قرآنی آذربایجان‌غربی حل شد
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
شناسه : 303330
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه از فعالان حوزه قرآن حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت، گفت: پس از سه سال مشکل بیمه فعالان قرآنی آذربایجان‌غربی حل شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا نوروزی در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکل بیمه‌ای ۳۸۲ فعال قرآنی آذربایجان‌غربی حل و امتیاز آنان در صندوق هنر ثبت شد.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی یک نگاه تخصصی به توسعه فرهنگ قرآنی دارد و در این راستا از تمامی برنامه‌های اثرگذار حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری ۶۵ برنامه قرآنی در یک هفته توسط این اداره کل اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در ۱۶ محور، حمایت از محفل‌های جمع خوانی قرآنی، برگزاری مسابقات پیامکی در صدا و سیما، برگزاری برنامه‌هایی نظیر شب شعر، نمایشگاه‌ و جشنواره‌های قرآنی از جمله اقدامات این اداره کل در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.

وی با بیان اینکه امسال ۲۲ محفل قرآنی در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار شده، گفت: به دنبال برگزاری این محافل در بخش‌ها و روستاها هستیم.

نوروزی همچنین از پرداخت ۱۰ میلیارد ریال برای برنامه‌های قرآنی در یک سال گذشته خبرداد و اضافه کرد: حمایت‌های مادی و معنوی در این راستا ادامه دار خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه دشمنان از اثرگذاری قرآن در هراس هستند، گفت: قرآن کریم در تفکر انقلابی جامعه نهادینه شده و استکبار جهانی از این امر وحشت زده است.

حجت الاسلام منصور امامی با بیان اینکه تفسیر صنفی قرآن باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، افزود: توسعه مباحث قرآنی در دانشگاه‌ها یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی از هرگونه فعالیت قرآنی حمایت می‌کند، اظهار کرد: سال گذشته ۲ برابر بودجه فرهنگی از موسسات فرهنگی و قرآنی استان حمایت شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی همچنین بر ضرورت بهره مندی از هنرهای قرآنی در مبلمان شهری تاکید کرد.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.