مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم/ قیمت نان تغییر نیافته است
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
شناسه : 300396
3
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: هیچگونه کمبود آرد در سطح شهرستان نداشته و نان طبق روال قبل بدون افزایش قیمت در نانوایی ها عرضه می شود.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: در سال زراعی گذشته ۲۵ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی زراعی شهرستان به محصول گندم اختصاص یافته بود و ۵۸ هزار و ۸۵۵ تن محصول گندم در میاندوآب تولید شد.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود:  امسال با ۱۳۸ درصد افزایش نسبت به سال گذشته ۳۵ هزار و ۶۵۱ هکتار از اراضی به زیر کشت گندم رفته است و پیش بینی می شود حدود ۱۰۰ هزار تن محصول گندم از اراضی شهرستان میاندوآب تولید شود.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد نانوایی ها نداریم، اظهار کرد: دو سیلوی دولتی در استان در حال حاضر گندم مازاد بر مصرف کشاورزان را خریداری می کند که تاکنون بالغ بر ۵۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز  کشاورزان در میاندوآب را خریداری کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب تصریح کرد: هیچگونه کمبود آردی نداشته و نان طبق روال قبل بدون افزایش قیمت در نانوایی ها عرضه می شود و با توجه به افزایش تقاضای خرید نان در چند روز اخیر، ۳۰ واحد نانوایی در مناطق پرجمعیت این شهرستان، در دو شیفت صبح و بعد از ظهر، فعالیت می کنند.

دیانتی اظهار کرد: قیمت نان افزایش نیافته و همشهریان می توانند در صورت مشاهده تخلف، شکایات خود را جهت رسیدگی از طریق کارگروه آرد و نان، متشکل از مدیریت جهاد کشاورزی به شماره تماس۴۵۲۲۷۱۵۲ ، اداره صنعت، معدن و تجارت با شماره تماس  ۱۲۴ و اتحادیه نانوایی‌های و اداره آرد و غله به شماره ۴۵۲۲۳۷۵۶ اعلام کنند.

وی هم چنین با اشاره به طرح اصلاح نظام یارانه ها، گفت: بمنظور جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب از شرایط کنونی حاکم بر بازار و برقرای آرامش، نظارت و بازرسی ها، بر واحدهای صنفی تامین کننده کالاهای اساسی افزایش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی از جمله چهار کالایی که در طرح توزیع عادلانه یارانه ها مشمول اصلاح قیمت شده اند؛ وجود ندارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.