مشکلات کارگران شهرداری میاندوآب باید ریشه یابی شود/ دولت باید استانداری در تراز انقلاب و جهادی برای آذربایجان غربی انتخاب کند
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
شناسه : 296031
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: وزیر کشور باید استانداری در شان دولت انقلابی که مردم به آن رای داده اند را انتخاب کنند، استانداری در تراز انقلاب که مانند رئیس دولت در بین مردم باشد و مردم نیز چنین توقعی دارند و از این انتخاب دولت تبعیت می کنند.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر،حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به موضوع کارگران شهرداری میاندوآب، گفت: هر سال روی هم رفته دو مرتبه کارگران مشکل دارند و  ریشه این مشکل هم نه در شهرداری است و نه در شهرداری و یا سرپرست شهرداری بلکه جای دیگری است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر این‌که باید مشکل را ریشه یابی کرد، افزود: در مورد مشکل این کارگران با فرماندار و سرپرست شهرداری صحبت کردیم و نامه به استانداری  رفت تا حقوق پرداخت شود ولی این یک مُسکن است و برخی ادارات مانند آب نیز این مشکل را دارند که با مدیرکل شان صحبت کردم.

وی با بیان اینکه در سفر استاندار در سال های گذشته به میاندوآب برای جذب ۵۷ نفر نامه گرفتیم، گفت: ولی وقتی نامه به استان رفت ۵۷ نفر به ۱۳۷ نفر افزایش یافت.

حسن زاده  تصریح کرد: هر کس مسئولیت پیدا کرد؛ ۱۰ نفر به شهرداری اضافه کرد و برای شهرداری مشکل ایجاد شد و اکنون از نهادهای اطلاعاتی می خواهم تا به این موضوع بپردازند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد:نباید آبروی شهر را به چند نفر فروخت، هر کس به صورت غیرقانونی به شهرداری نفر اضافه کرده است، باید رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته در میاندوآب، ۹ شهردار و سرپرست شهرداری منصوب شده است، افزود: می خواهند عده ای شهردار شوند و عده ای هم سرجای خود هستند، معلوم است که چه کسی شهر را به هم ریخته است؛ خودشان در جلسه ای در پیش ما اعتراف کردند که ما نگذاشتیم.

حسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه هر قوه ای و هر کس در نظام اسلامی مشخص است، افزود: لابی گری در انتخاب استاندار همان بلا را بر ما می آورد که قبلا آمده است و لذا باید هر کس روی وظیفه خود متمرکز شده و از وزیر کشور نیز می خواهیم تا خودشان استاندار برای این استان انتخاب کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دولت انقلابی نباید اجازه دخالت جناح ها و گروههای سیاسی را بدهد، تصریح کرد: وزیر کشور باید استانداری در شان دولت انقلابی که مردم به آن رای داده اند را انتخاب کنند، استانداری در تراز انقلاب که مانند رئیس دولت در بین مردم باشد و مردم نیز چنین توقعی دارند و از این انتخاب دولت تبعیت می کنند.

وی هم چنین برلزوم توجه به شاخصه های انقلابی بودن تاکید کرد و گفت: هدفگیری آرمان های انقلاب، همت بلند در پایبندی برای استقلال همه جانبه کشورو استقلال امنیتی، حساسیت در برابر دشمن و عدم تبعیت از دشمن، تقوای دینی و سیاسی و مدیریت جهادی از جمله ویژگی های مدیر با در تراز انقلاب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.