مشکلات میاندوآب ناشی از کم کاری برخی مسئولان است/ایثار و شجاعت گروه جهادی طلاب و روحانیون در غسل متوفیان کرونایی ستودنی است
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
شناسه : 290865
9
فرماندار میاندوآب:

فرماندار میاندوآب گفت: طلاب و روحانیون در قالب گروه جهادی از نخستین روزهای شیوع کرونا برای تغسیل و تکفین اموات کرونایی پیشگام شده اند که این اقدام نماد شجاعت و رأفت اسلامی است ولی متاسفانه مورد بی مهری برخی مدیران قرار می گیرند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه شهرستان مقابله با کرونا با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی از مدیران دستگاه های اجرایی، گفت: بدعهدی و کم کاری برخی از مسئولان مشکلاتی همچون: تاخیر در تکفین و تغسیل متوفیان کرونا، حوزه آرد و نان و … بوجود آورده است.

فرماندار میاندوآب با تقدیر از فعالیت جهادی طلاب و روحانیون در تغسیل و تکفین متوفیان کرونایی، افزود: طلاب و روحانیون در قالب گروه جهادی از نخستین روزهای شیوع کرونا برای تغسیل و تکفین اموات کرونایی پیشگام شده اند که این اقدام نماد شجاعت و رأفت اسلامی است ولی متاسفانه مورد بی مهری برخی مدیران قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید سازمان آرامستان ها در شهرداری میاندوآب تشکیل شود، اظهار کرد: تا زمانیکه سازمان آرامستانها در شهرداری میاندوآب تاسیس و آغاز بکار نکند با مشکل مواجه خواهیم بود.

شیرازه محبت در ادامه با بیان اینکه حفظ سلامت و معیشت مردم مهمترین هدف ستاد مقابله با کرونااست، گفت: امروز که در شرایط بحرانی بیماری قرار داریم شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی بازارهای دواب هستیم که عدم تمکین مدیران بازارهای دواب به مصوبات کنترل بیماری را با مشکل مواجه ساخته است.

فرماندار میاندوآب افزود: فعالیت بازارهای دواب با توجه به نبود معیشت جایگزین با شرط رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد ولی قرار نیست بخاطر منافع شخصی عده ای محدود سلامت کل جامعه تهدید شود لذا با خاطیان با جدیت برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی هم چنین با بیان اینکه مشکلات شهر ناشی از کم کاری برخی از مسئولان است، گفت: مدیران مشکلات مربوط به حوزه خود را حل کنید، اگر حل نکنید یا خودتان استعفا دهید یا منتظر تغییر باشید، مدیران باید میدانی کار کنند، از جنس مردم و در میان مردم باشند با پشت میز نشینی کار انجام نمی شود.

وی با اشاره به مشکل نان چند روز اخیر شهرستان نیز گفت: مشکل آرد نداریم تفاوت قیمت آرد سهمیه ای و بازار آزاد باعث شده تا عده ای سودجو بجای پخت آرد را در بازار آزاد به فروش برسانند که باعث بوجود آمدن مشکل نان در شهر شد که با تمهیداتی که اندیشیده شد این مشکل مرتفع شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.