مشارکت مردم از ارکان مهم امنیت اجتماعی است/ امنیت و صلابت را مدیون خون شهدا هستیم
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
شناسه : 284329
4

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه بوده و یک مقوله عمومی است که همه در آن نقش دارند

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در میاندوآب به مناسبت هفته ناجا، اظهار کرد: هفته ناجا امسال با شعار “پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم” با مشارکت ادارات مختلف شهرستان برگزار می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصتی برای ارائه خدمات مضاعف به مردم و ارائه و نمایش توانمندی های نیروی انتظامی به مردم است، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ۵۰ برنامه متنوع از ۱۱ مهرماه همزمان با آغاز هفته و در طول هفته ناجا در میاندوآب برگزار می شود.

وی گفت: این ایام فرصتی برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند اسلام عزیز و اقتدا به سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش در بصیرت، ولایتمداری، اطاعت، ایثار و فداکاری، صبر و مقاومت است.

شیخ نژاد با اشاره به اهمیت مقوله امنیت، تصریح کرد: امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه بوده و یک مقوله عمومی است که همه در آن نقش دارند و مشارکت عمومی سبب افزایش نظم وانسجام اجتماعی و افزایش امنیت و نیز برقراری روابط عاطفی میان پلیس و مردم می شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه امنیت را مدیون سردار سلیمانی ها و شهدایی هستیم که در راه دفاع از وطن و برقراری امنیت تلاش می کنند، اظهار کرد: باید این امنیت و آرامش را که به بهای خون شهدا به دست آمده، ارج نهیم و قدردان خون شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی دائما به دنبال توطئه و فتنه انگیزی است، افزود: فضای مجازی از ابزارآلاتی است که دشمنان در راستای دست یابی به اهداف خود از آن استفاده می کنند و لذا باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.