مشارکت حداکثری و رعایت حق الناس، رویکرد ما در انتخابات است/ 29 اردیبهشت، وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان می دهیم
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
شناسه : 261440
9

فرماندار میاندوآب گفت: تلاش ما برگزاری انتخابات سالم، پرشور با امنیت و حضور حداکثری است و در این راه نیز حق الناس را رعایت کرده و حافظ و امانتدار رای مردم بوده و از هیچ کس هم باکی نداشته و وابسته به کسی هم نیستیم.

پ
پ

 

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری درجلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری ما به دنبال جذب حداکثری بوده و در ما نیز به روی همه باز است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه محور ما ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است، افزود: همه ما سرباز رهبری هستیم و کسی که خطوط قرمز را رعایت نمی کند، باید پاسخگوی خطای خودش باشد و نباید این اقدام از سوی یک یا چند نفر را به همه تعمیم دهیم.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت، گفت: تلاش ما نیز برگزاری انتخابات سالم، پرشور با امنیت و حضور حداکثری است و در این راه نیز حق الناس را رعایت کرده و حافظ و امانتدار رای مردم بوده و از هیچ کس هم باکی نداشته و وابسته به کسی هم نیستیم.

امیری با اشاره به اینکه هیچ کس نمی تواند نظر خود را تحمیل کند، تصریح کرد: همه آزادند، که چه کسی را انتخاب کنند و نظام برای ما آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: ما مدیون خون شهدا بوده و باید قدر خون شهدا و مقام معظم رهبری را که ادامه دهنده راه امام راحل(ره) هستند، بدانیم و همواره در خدمت عامه مردم و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به ما درس بردباری و صبوری می دهند، افزود: همه باید وحدت خود را حفظ کرده و در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست بایستیم و در 29 اردیبهشت، وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان می دهیم.

امیری با اشاره به انتخابات شورای شهر، گفت: ان شالله در 29 اردیبهشت مردم سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد و با انتخاب افراد اصلح و شایسته برای عمران و آبادانی و توسعه شهر گام خواهند برداشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.