مسیر و جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندوآب اعلام شد
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
شناسه : 262584
11

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این شهر، از عموم مردم برای حضور باشکوه و گسترده در این راهپیمایی دعوت کرد.

پ
پ

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندوآب امسال نیز همانند سال های گذشته با تجمع مردمی از میدان شهرداری شروع و در مسیر همیشگی ادامه می یابد.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: تجمع اولیه راهپیمایی از ساعت 10/30 دقیقه صبح آغاز و راهپیمایی نیز با حضور پرشور مردم و مسئولان از ساعت 11 صبح از میدان شهرداری شروع شده و در مسیر خیابان های پاسداران، شهدا، 17 شهریور و خیابان امام خمینی(ره) ادامه و در نهایت به مصلی امام خمینی(ره) ختم می شود.

وی با بیان اینکه در پایان این راهپیمایی، قطعنامه سراسری قرائت شده و راهپیمایی نیز به نماز جمعه ختم می شود، گفت: بعد از طی مسیر راهپیمایی و حضور مردم در مصلی امام خمینی(ره)، قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه نیز سخنران مراسم، به سخنرانی می پردازد.

اعتمادی با تاکید بر حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ، تصریح کرد: امسال نیز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به دنیا اعلام خواهیم کرد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: مردم امسال بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و جنایات اسرائیل و آمریکا و داعش ولد ناخلف اسرائیل و آمریکا در منطقه را محکوم خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.