مسافران نوروزی سوار بر اتوبوس گردشگری در میاندوآب + تصاویر
۰۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
شناسه : 273321
9

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب از اختصاص اتوبوس گردشگری به گردشگران و مسافران نوروزی برای بازدید مسافران در ایام نوروز خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فاطمه علیزاده امروز در جریان بازدید فرماندار میاندوآب از موزه این شهرستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مسافران نوروزی، گفت: در ایام نوروز امسال علاوه بر برپایی نوروزگاه، اتوبوس گردشگری نیز برای آشنایی و بازدید مسافران نوروزی از مناطق دیدنی میاندوآب، اختصاص یافته است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میاندوآب با بیان اینکه موزه شهرستان نیز در ایام نوروز صبح و عصر آماده بازدید عموم مردم است، افزود: در این موزه آثار تاریخی مربوط به دوران مختلف نگهداری می شود.

وی از برگزاری  نوروزگاه در ایام نوروز در این شهرستان نیز خبر داد و اظهار کرد: مراسم نوروزگاه در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری و آیین‌ها و سنت‌ها و رسوم مردم این منطقه در میاندوآب برگزار شد؛ در این مراسم برنامه های متنوع موسیقی عاشیقی، تکم گردانی و دیگر برنامه های سنتی به اجرا درآمد.

فرماندار میاندوآب نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های انجام گرفته؛ از قسمت های مختلف موزه بازدید و با مسافران نوروزی و گردشگران حاضر در اتوبوس گردشگری که عازم مناطق دیدنی میاندوآب بودند؛ دیدار کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.