مسائل مالیاتی، بیمه ای و بانکی، عمده مشکل واحدهای تولیدی و کشاورزی استان است
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۹
شناسه : 268549
3

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی و کشاورزی مربوط به مسائل مالیاتی، بیمه ای و بانکی است که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مورد بررسی قرار می گیرند. به گزارش زرین خبر، علی اکبری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب که […]

پ
پ

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی و کشاورزی مربوط به مسائل مالیاتی، بیمه ای و بانکی است که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مورد بررسی قرار می گیرند.

به گزارش زرین خبر، علی اکبری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب که امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهداف تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان ها، اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال پایدار و تسهیل و رفع موانع پیش روی تولید تشکیل شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و با هماهنگی دستگاهای اجرایی و بانک های عامل این مشکلات رفع می شود.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات واحدهای تولیدی و کشاورزی مربوط به مسائل مالیاتی، بیمه ای و بانکی است، گفت: تلاش ما برای برنامه ریزی در راستای رفع مشکلات و موانع بوده و در این راستا نیز عمل می کنیم.

اکبری در ادامه با اشاره به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآبْ تصریح کرد: 25 درصد از درخواست های ثبت شده استان در سامانه بهین یاب مربوط به شهرستان میاندوآب بوده که از مجموع درخواست های ثبت شده مربوط به شهرستان میاندوآب نیز تعداد46 درخواست در حوزه صنعت، 397 مورد در حوزه کشاورزی است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: تاکنون 20 درخواست در حوزه صنعت در شهرستان میاندوآب به بانک های عامل معرفی شده که 5 واحد از این واحد ها موفق به اخذ تسهیلات از بانکهای عامل شده اند.

فرهاد جودی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های این شهرستان، بر لزوم رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و کشاورزی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.