مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی معرفی شد
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
شناسه : 299064
5
مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با حضور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام حسین طیبی فر  در آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز تمام ابرقدرت هایی که ادعای کدخدایی عالم را داشتند، مجبور هستند در مقابل اندیشه های حضرت امام زانو بزنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کشوری که ۴۴ سال تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی بود، اکنون رشد اقتصادی دارد، در سلول های بنیادی جزو پیشقرولان دنیا است، پنجمین ارتش مقتدر دنیا را است، انرژی هسته ای را نهادینه کرده دارا است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ضمن قدردانی از زحمات علی متین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی،  توفیقات الهی روزافزون را برای وی خواستار شد.

حجت الاسلام طیبی فر  خاطرنشان کرد: من اعتماد راسخ دارم، که این کشور با این ظرفیت عظیم احیاگر تمدن بزرگ اسلام خواهد بود، غرب اگر جرات دارد، ایرانی ها را به حال خود وا بگذارد، کمک شان نکند و مزاحم شان هم نشود، آن صورت رویدادهای بزرگ را در این کشور به چشم خواهیم دید.

وی ضمن قدردانی از حجت الاسلام علی متین مسئول پیشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، برای مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان حجت الاسلام میثم فیاضی نیز آرزوی توفیق کرد و گفت: در سایه همدلی، همراهی و همکاری می توان به وظایف سنگین جامعه عمل پوشاند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.