مسئولان وزارت به مشکلات ورزشی میاندوآب توجه بیشتری داشته باشند
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۱
شناسه : 297572
8
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: عیسی زاده گفت: میاندوآب با توجه به موقعیت خود، می تواند میزبانی مسابقات ورزشی شمالغرب کشور را برعهده گرفته و میزبان ورزشکاران و استان های مختلف باشد و لذا لازم است مسئولان وزارت به مشکلات ورزشی میاندوآب توجه بیشتری داشته باشند تا از این مشکلات رهایی یابد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اینکه مشکلات ورزشی میاندوآب، اظهار کرد: باید تا پایان امسال ۳۰ میلیارد ریال به احداث و تکمیل استادیوم چهارهزار نفری آزادی میاندوآب تخصیص یابد‌ تا عقب ماندگی در این زمینه جبران شود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: مابقی بودجه لازم برای تکمیل این پروژه نیز ان شالله سال آینده باید تخصیص یابد تا پروژه تکمیل شود.

وی با اشاره به پروژه های دیگری نیز مانند استادیوم پنج هزار نفری نیز وجود دارد که باید در سال آینده جزو برنامه های اصلی قرار گیرد، گفت: میاندوآب با توجه به موقعیت جغرافیایی و قهرمان پروری در رشته های مختلف، با تخصیص امکانات و واریز اعتبارات می تواند میزبانی مسابقات ورزشی شمالغرب کشور را برعهده گرفته و میزبان ورزشکاران و استان های مختلف باشد و لذا لازم است مسئولان وزارت به مشکلات ورزشی میاندوآب توجه بیشتری داشته باشند تا از این مشکلات رهایی یابد.

عیسی زاده به ایجاد امکانات ورزشی ویژه بانوان نیز اشاره و تصریح کرد: در زمینه ورزش بانوان نیز باید اعتبار ویژه ای تخصیص یابد تا کمبودهای موجود جبران شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی به مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان های جدیدالتاسیس چهاربرج و باروق نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز درخواست داریم با تخصیص بودجه لازم و امکانات لازم در راستای راه اندازی و تکمیل چمن فوتبال ، سالن های ورزشی و سایر پروژه های نیازمند شهرستان های جدید باروق و چهاربرج اقدام شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به مواردی که مطرح شده و بازدیدهای انجام گرفته؛ سال آینده سال پرباری برای ورزش میاندوآب باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.