مسئولان میاندوآب پاى «درد دل» اهالی 20 متری نشستند + تصاویر
۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
شناسه : 289201
5

جمعی از مسئولان شهرستان میاندوآب در بازدید میدانی از منطقه 20 متری وحدت واقع درجاده شاهین دژ ضمن دیدار با اهالی، مشکلات این منطقه را بررسی کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهری و روسای ادارات خدمات رسان شهرستان میاندوآب به پیشنهاد ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در بازدید میدانی از منطقه 20 متری وحدت  در جاده شاهین دژ ضمن دیدار با اهالی، مشکلات این منطقه را بررسی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه این بازدید با اشاره به اجرای طرح کرامت در این منطقه، اظهار کرد:طرح کرامت در محلات حاشیه نشین و آسیب پذیر شهرستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ گفت: این طرح با همکاری دستگاههای مختلف و در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و آموزشی، توانمندسازی و مقابله با آسیب ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس معیارهای مشخص شده برای اجرای این طرح، یکی از محلات میاندوآب انتخاب و طرح در آن اجرایی می شود، افزود: در راستای اجرای این طرح هر یک از اعضای دخیل در آن، وظایفی را بر عهده دارند و باید اقدامات خاص خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.