مسئولان از کارآفرین های شهرستانی حمایت کنند/ اقتصاد مقاومتی باید از حالت شعاری خارج شود
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
شناسه : 261904
7

امام جمعه میاندوآب گفت: باید از کارآفرین های شهرستانی حمایت کرد و قدرت اقتصادی خود را با تحقق اقتصاد مقاومتی در مقابل دشمنان تقویت کنیم و منتظر دیگران نباشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی تولید محور که با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد میاندوآب در ایستگاه کشاورزی این شهر برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به تولید داخل و تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نباید در شعار خلاصه شود و لازم است تا همه برای تحقق آن در عمل تلاش کنند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کنند، افزود: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی و ایستادن در مقابل تمامی دشمنان خارجی و داخلی و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به واردات برخی کالاهای غیر اساسی بر اساس اخبار منتشر شده ، گفت: ما نباید برای چینی ها کار ایجاد کنیم، بلکه باید اشتغال زایی کرده و از تولید داخل حمایت کنیم.

حسن زاده تصریح کرد: باید قدرت اقتصادی خود را با تحقق اقتصاد مقاومتی در مقابل دشمنان تقویت کنیم و منتظر دیگران نباشیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر حمایت از کارآفرین هایی که در شهرستان هستند، اظهار کرد: در میاندوآب یک خانمی مانتو تولید می کند ولی متاسفانه از شهرهای دیگر  در میاندوآب مانتو خریداری می شود و این موضوع باید مورد توجه همگان باشد.

وی با اشاره به اینکه در کنار قدرت اقتصادی، در زمینه نظامی نیز روز به روز بر اقتدار خود می افزاییم، افزود: ما روی موشک ها می نویسیم ” اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود” و در این راه هم از هیچ کس نمی ترسیم.

حسن زاده گفت: ما سرباز ولایت هستیم که سر تسلیم در مقابل دشمنان فرو نمی آوریم و با قدرت و صلابت در مقابل آنان می ایسیتم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر اینکه باید بین مسجد، مدرسه و ورزشگاه ارتباط برقرار کرد، افزود: اگر این سه را به هم وصل کنیم می توان قدرت فرهنگی را تقویت کرد.

هم چنین در این همایش احکام مسئولیت تعدادی از مدیران کانون ها به آنان اعطا و از تعدادی از مربیان تجلیل به عمل آمد.

کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی تولید محور

کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی تولید محور

کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی تولید محور

کارگاه آموزشی اقتصاد مقاومتی تولید محور

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.