مزار شهدای میاندوآب گلباران و عطر افشانی شد + تصاویر
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
شناسه : 284105
4

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئولان و اقشار مختلف مردم میاندوآب بر سر مزار مطهر شهدا حاضر شده و ضمن ادای احترام، مزار این عزیزان را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مراسم که امروز در گلشن زهرا(س) میاندوآب و بعد از قرائت زیارت عاشورا، برگزار شد، جمعی از خانواده های معظم شهدا و مسئولان شهرستانی، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند و مزار شهدای میاندوآب را عطر افشانی و غبارروبی کردند.

خداباوری، ولایت‌پذیری شاخصه اصلی شهدا بود

امام جمعه میاندوآب در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدا، گفت: یکی از مهم ترین خواسته های شهدا از ما اطاعت از ولایت و خداباوری و حق محوری است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه شهدا از ما خدا باوری می خواهند، اظهار کرد: اگر با خدا باشیم، در آنصورت اگر کسی هم علیه شما باشد و یا چند نفر علیه شما حیله کنند، نمی توانند به جایی برسند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما برای حاکمیت اسلام و تحقق عدالت انقلاب کردیم، افزود: ما انقلاب نکردیم که بدحجابی در خیابان ها جلولان دهند و یا تنها به مسائل عمرانی توجه داشته باشیم و جای ارزش و ضد ارزش عوض شود.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: شهدا بر حجاب و عفاف و انسانیت تاکید داشته و از ما وحدت حول محور ولایت می خواهند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید از اختلاف پرهیز کرد، گفت: دشمن از راه اختلاف افکنی و ترویج شهوت رانی می تواند به اهداف خود دست یابد و لذا باید هوشیار بوده و اتحاد خود را حفظ کرد و مراقب جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان بود.

وی اظهار کرد: ولایتمداری و خدمت به مردم، دیگر خواسته شهدا از مسئولان و مردم است.

در زیر گزارش تصویری از این مراسم را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.