با “جهش تولید” می توان تحریم ها را شکست/مردم و مسئولان در تحقق شعار سال نقش دارند
۰۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
شناسه : 287483
8

امام جمعه میاندوآب گفت: اگر به تولید داخل و جهش و رونق تولید توجه شود می توان تحریم ها را شکست و از وضعیت بحرانی عبور کرد.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید، اظهار کرد: مراد از تولید که سال گذشته نیز مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده بودند این است که بتوانیم نیاز کشور عزیزمان را برطرف کنیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: تولید یعنی اینکه تمام نیازها و خواسته های مردم و کشور اعم از نیازهای عمرانی، اقتصادی، اجتماعی را تامین کرده و کشور را از وابستگی به خارج نجات داده و روی پای خود بایستیم.

وی با اشاره به اینکه این نیازها شامل نیازهای مدرن مانند نیازهای فناوری های جدید نیز است، افزود: با توجه به تولید می شود تمام نیازهای مردم عزیز ایران را تامین و حتی چشم‌اندازی برای آینده طراحی و برای آینده از امروز برنامه ریزی کرد.

حسن زاده با بیان اینکه امسال مقام معظم رهبری به جهش تولید اشاره کرده اند، تصریح کرد: به نظر من مراد این است که به اهداف خود با سرعت دست یابیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در سال رونق تولید بعضی کارخانجات که نیمه فعال بودند فعال شده و احیا شدند، افزود: امسال همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند باید به این اهداف با سرعت و با جهش برسیم.

وی گفت: مسئولان باید به گونه ای برنامه‌ریزی کنند که در کوتاهترین مدت به اهداف خود در این زمینه و نیز تامین نیازهای اساسی دست یابیم.

حسن زاده با اشاره به نقش مردم این زمینه تحقق شعار سال و با بیان اینکه از مردم نیز خواهشمندیم تا جایی که می توانند به سرمایه‌گذاری در تولید توجه داشته باشند؛ اظهار کرد: مسئولان باید به تولید توجه کنند و تمام هم و غم ما در جهش تولید باشد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اگر به تولید داخل و جهش و رونق تولید توجه شود می توان تحریم ها را شکست و از وضعیت بحرانی عبور کرد، افزود: باید روی پای خود بایستیم تا مشت محکمی بر دهان استکبار که تمام مشکلات ما نیز از ناحیه آنان است، بزنیم.

وی گفت: همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا جهش تولید داشته باشیم و این شعار تحقق یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.