مردم هر گونه تضییع حقوق عامه را گزارش کنند/ #برای_مردم  در بحث روشنایی و برق مصرفی در معابر و اماکن مختلف ورود پیدا می کنیم
۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
شناسه : 295140
8
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: پیگیری حقوق عامه مردم طبق قانون توسط دادستانی در دستور کار قرار دارد و مردم هر گونه تضییع حقوق عامه را گزارش کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانگیر مسعودی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با بیان اینکه موضوع روشنایی معابر یکی از حقوق عامه بوده که دادستانی نیز به آن ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: بر اساس منفعت عامه مردم و  برای مردم  در بحث روشنایی و برق مصرفی در معابر و اماکن مختلف ورود پیدا می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب افزود: در برخی ایام عدم روشنایی معابر می تواند سبب تضییع حقوق مردم شود و زمانی نیز مانند این ایام استفاده بیش از حد و غیرضرور می تواند سبب تضییع حقوق عامه شود.

وی با بیان اینکه برخی ادارات و ساختمان ها با نورپردازی های اضافه در این ایام بیش از حد برق مصرف می کنند، گفت: این موضوع می تواند سبب تضییع حقوق عامه شود و در این راستا نیز اقداماتی را انجام داده ایم.

مسعودی با اشاره به اینکه از طرح مسائل و مشکلات توسط عامه مردم برای پیگیری و رفع آنها استقبال می کنیم، تصریح کرد: یکی از وظایف ما احیای حقوق عامه است و در راستا از پیشنهادات و طرح مشکلات توسط مردم برای پیگیری که می تواند زمینه ساز حل مشکلات شود، استقبال کرده و مردم می توانند مسائل مربوطه را جهت پیگیری به دادستانی انتقال دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب با تاکید بر تلاش برای پیگیری حقوق عامه مردم طبق قانون، اظهار کرد: پیگیری حقوق عامه مردم طبق قانون توسط دادستانی در دستور کار قرار دارد و مردم هر گونه تضییع حقوق عامه را گزارش کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.