مردم می گویند شورا به شهر خیانت کرد/ شهردار ما کو؟
۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
شناسه : 260581
11

تعدادی از اعضای شورای شهر با انتقاد از وضعیت فعلی، اعلام کردند که مردم از وضعیت فعلی ناراضی هستند و شهر در مشکل است و مردم می گویند کو شهردار ما؟

پ
پ

به گزارش زرین خبر، از نیمه دوم سال گذشته و بعد از استعفای عبداللهی که رضایت حداکثری مردم از عملکرد وی را در پی داشت و کارنامه درخشانی در توسعه میاندوآب به جای گذاشته بود، موضوع انتخاب شهردار به نوعی در جلسات به صورت اصلی یا فرعی مطرح شده و برخی از اعضای شورای شهر مستقیم و یا غیرمستقیم به موضوع عملکرد عبداللهی و نظرات مردم در مورد وضعیت فعلی اشاره کرده اند.

در جلسه اخیر نیز تعدادی از اعضا با انتقاد از وضعیت فعلی، اعلام کردند که باید شهردار را انتخاب کنیم و این موضوع خواسته مردم نیز به نوعی هست.

آسفالت نخواستیم، حداقل شن ریزی کنند

مرتضی نجفی عضو شورای شهر در جلسه اخیر با بیان اینکه با این وضعیت، شهرداری نمی شود، گفت: شهر در مشکل است و مردم می گویند کو شهردار ما؟

این عضو شورای شهر با بیان اینکه امروز کسانی شاسی بلند شهرداری را سوار می شوند که روزی به عبداللهی خرده می گرفتند، اظهار کرد: عبداللهی لیاقت داشت و کار می کرد و شاسی بلند سوار می شد.

وی با اشاره به اینکه مردم در گل و لای هستند و می گویند ما را از گل و لای نجات دهید، افزود: مردم در مشکل هستند، آسفالت نخواستیم، حداقل شن ریزی کنند.

خدا را شکر که جلسات پر از خروجی است!

منوچهر شریفی هم در این جلسه با بیان اینکه بهار را فصل تجدید حیات و تغییرات می نامند، گفت: بنده منتظر بودم تا نحوه صحبت های برخی دوستان تغییر کند ولی متاسفانه اینگونه نیست.

این عضو شورای شهر میاندوآب با اشاره به اینکه به نظر من “حاجی زاده” بهترین کار را انجام داد و در انتخابات ثبت نام نکرد، افزود: این کار عاقلانه ترین کار بود، وقتی که هیچ سودی از شما به شهر و مردم نمی رسد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر قبلا می گفتند شهر و جلسات ما خروجی ندارد و خدا را شکر که اکنون جلسات پر از خروجی است!

مردم پاسخ می خواهند

احمد رستمی هم در این جلسه با بیان اینکه با وضعیت فعلی نمی شود به جایی رسید، گفت: وضعیت فعلی پاسخگو نیست و این افراد توانمند نیستند و نمی توانند و از سوی دیگر باید به این توجه کنیم که مردم پاسخ می خواهند.

این عضو شورای شهر میاندوآب با اشاره به اینکه وضعیت معابر در برخی مناطق قابل قبول و مناسب نیست، اظهار کرد: اگر چه موضوع اصلاح میدان سفیر امید در شورای ترافیک مطرح شده بود ولی کارهای واجب تر از تخریب میدان داشتیم.

وی با بیان اینکه در برخی از خیابان ها، ارتفاع چاله ها به یک متر هم می رسد، افزود: باید به اینها رسیدگی کرد و به مردم پاسخ داد.

مردم می گویند شورا به شهر خیانت کرد

اسلام نوری زاده دیگر عضو شورای شهر نیز در ادامه با بیان اینکه تعامل بین شهرداری و شورای شهر وجود ندارد، گفت: شهرداری آس و پاس است و هیچ کس نمی تواند نتیجه بگیرد.

وی اظهار کرد: از طرف دیگر فصل کار رسیده ولی هنوز بودجه مشخص نیست، مردم می گویند شورا به شهر خیانت کرد و وضعیت فعلی جوابگوی مردم نیست.

حال باید منتظر ماند و دید که این موضوع در حالی که در آستانه انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری هستیم به کجا خواهد رسید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.