مردم میاندوآب:همه می آییم/ روز قدس، روز دفاع از مظلومان است
۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
شناسه : 262618
12

مردم میاندوآب با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کردند، فردا همه می آئیم و فریاد همبستگی با ملت مظلوم فلسطین سر می دهیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فردا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس است، در این روز بار دیگر همه مسلمانان در سراسر دنیا در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمده و فریاد آزادی قدس شریف را سر می دهند.

به همین مناسبت به سراغ تعدادی از  مردم رفته و نیز جمعی از مسئولان میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، جلسات بر حضور گسترده و باشکوه در این راهپیمایی تاکید کرده و از اقشار مختلف مردم برای حضور در این راهپیمایی تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب

روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی و نماد آن رژیم صهیونیستی و روز دفاع از اسلام است.
ان شالله مردم در روز قدس؛ خط بطلانی بر توطئه های دشمنان می کشند و نشان می دهند که همیشه حق در مقابل باطل پیروز است.

ناصرامیری، معاون استاندار و فرماندار میاندوآب

روز قدس، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و روز فریاد جهان اسلام علیه مستکبران و روز مقابله مستضعفین با مستکبران عالم و اسرائیل غاصب است و باید در این راهپیمایی شرکت کرد.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب

روز قدس یکی از یادگاران با اهمیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و عامل و محور وحدت مسلمین جهان در برابر کفر و استکبار است.

روز قدس، روز عزت و روز وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است و همه باید در این راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشیم.

حجت الاسلام حیدر کوثری مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب

روز قدس، تجلی وحدت امت اسلامی و لبیک به فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) هست که فرمودند: « کسی که فریاد دادخواهی (مظلومی) را بشنود که از مسلمانان کمک می خواهد؛ ولی او را یاری نکند، مسلمان نیست.» است.

حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس تنها وظیفه ایرانیان و مسلمانان نیست، بلکه وظیفه هر انسان آزاده ای که به شرافت و کرامت بشری تعظیم کرده و خون و مال و جان همنوع را محترم می شمارد، نیز هست.

احمدعلی اسدپور، معاون فرماندار میاندوآب

روز قدس محور وحدت جهان اسلام است و همه مسلمانان باید احساس مسئولیت کرده و در این راهپیمایی حضور پرشور داشته باشند.

روز قدس حرکت پویایی را در دنیا علیه اسرائیل ایجاد کرد و وظیفه ماست که در این راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشیم.

حجت الاسلام علی اعتمادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی

روز قدس، روز اعتلای اسلام و روزی است که فریاد رسای اسلام، علیه استکبار به گوش می رسد.

روز قدس، مصداق صف بندی حق در برابر باطل بوده و مردم مسلمان دنیا، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و دشمنان به دنیا اعلام می کنند.

 قنبری، یک فرهنگی

روز قدس، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي كفر و استكبار دوران معاصر و روز برائت از استكبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار است.

احمدیان، یک شهروند

مامسلمانان درحمايت ازفرمايشات حضرت امام خميني ونايب برحقش حضرت امام خامنه اي عزيز درراهپيمايي عظيم روز قدس به حول وقوه پروردگارمتعال باتمام وجود و با دهان روزه وباوضو شرکت خواهيم کرد.

حسینی، یک شهروند

در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین را در روز قدس سر می دهیم.

وحیدی

شرکت درراهپیمایی روزقدس لبیک به ساحت مقدس امام زمان(عج) ودست رد برسینه اعراب متظاهر متعصب که جز برای حکومت به چیزی نمی اندیشند.

در این روز در راهپیمایی شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنیم.

علی کرامت

اعلام حمایت ازمردم ستم دیده فلسطین هدف اصلی شرکت درراهپیمایی است.

 مقدم

روز جهانى قدس روز خروش انسانهاي آزاده عليه ظالمان و ستمگران است و ان شالله مسلمان با سرلوحه قرار دادن منويات ولى امرمسلمين جهان به زودى امت اسلام را از چنگال تكفيرى ها و سلفى ها نجات دهند.

علی عبدی

شرکت در راهپیمایی  روز قدس دفاع از عزت مسلمین و نشان وحدت مسلمین علیه صهیونیسم و تمام  دول همراه آن رژیم منحوس ولو به ظاهر مسلمان باشند.

هم چنین نهادهای مختلف میاندوآب اعم از دفتر امام جمعه، فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، اداره تبلیغات اسلامی وسایر ادارات از عموم مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت به عمل آورده اند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.