مردم در روز قدس، خط بطلانی بر توطئه ها می کشند/ روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است
۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۵۵
شناسه : 262606
7

امام جمعه میاندوآب گفت: روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی و نماد آن رژیم صهیونیستی و روز دفاع از اسلام است.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس، روز مبارزه با استکبار و روز دفاع از اسلام است.

امام جمعه میاندوآب افزود: روز قدس متعلق به گروه و فرد خاصی نیست بلکه برای تمام مسلمانان جهان واجب است تا متحد شده و با بیداری اسلامی در مقابل استکبار جهانی و نماد آن که رژیم صهیونیستی است، بایستند.

وی با تاکید بر اینکه باید همدل و متحد در مقابل استکبار جهانی ایستاد، گفت: اگر تمام مسلمانان متحد و همگام و همراه شوند، می توانند موفقیتی در این حوزه بوجود آورند.

حسن زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، غده سرطانی و بلای خانمان سوز است، تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرموده اند، اسرائیل به عنوان نماد استکبار و دشمن مسلمانان و اسلام، باید از صحنه روزگار محو شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید در روز قدس همه در کنار هم در راهپیمایی شرکت کنیم، اظهار کرد: همه باید با هر تفکر سیاسی در این راهپیمایی شرکت و در صحنه حاضر خواهیم بود و اگر هم اختلاف سلیقه داریم، اختلاف در روش های مبارزه است والا برای از بین بردن اسرائیل، تمام گروه ها و حزب ها متحد هستند.

وی افزود: ان شالله مردم در روز قدس؛ خط بطلانی بر توطئه های دشمنان می کشند و نشان می دهند که همیشه حق در مقابل باطل پیروز است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.