مردم جنایت و خیانت‌های منافقین را هرگز فراموش نمی‌کنند
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
شناسه : 308895
3
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: منافقین جز جنایت، ترور، آدم‌کشی کار دیگری برای ملت شریف ایران نکرده‌اند و مردم شریف ایران نیز هیچگاه این جنایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.
پ
پ

آیت‌الله عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه ۲۸ خرداد سالروز یکی از جنایات منافقین کوردل در اوایل انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی؛ منافقین به‌جای اینکه به دامن جمهوری اسلامی بیایند، از همان روز اول مخالفت خود را با راه و منویات حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی شروع کردند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ترور نیروهای انقلابی و مردم عادی توسط منافقین، گفت: در دوران جنگ تحمیلی نیز منافقین با صدام همراه شده و حتی در حمله به شهر مهران، افراد عادی و کودکان و زنان را شهید کردند.

وی افزود: دست منافقین به خون هزاران نفر از رزمندگان و مردم عادی از اقشار مختلف اعم از معلم، کشاورز، دامدار، زن و کودک و غیره آغشته است و این لکه ننگ بر پیشانی آنها بسته است.

دیرباز تصریح کرد: منافقین دچار انحراف اعتقادی بوده و شهید مطهری نیز انحراف آنها را مطرح و اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه ما نباید جنایت‌های منافقین را فراموش کنیم، تصریح کرد: به‌ویژه در این زمان که منافقین از کوچک‌ترین مشکلات سوءاستفاده کرده و با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی و میدان‌داری در آن موضوع به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند.

وی با بیان اینکه دست منافقین به خون مردم ایران آغشته است، افزود: آنها جز جنایت، ترور، آدم کشی کار دیگری برای ملت شریف ایران نکرده‌اند و مردم شریف ایران نیز هیچگاه این جنایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

دیرباز با اشاره به اینکه منافقین ضربه بزرگی به ملت ایران زدند که باید بازگو شود، اظهار کرد: نسل امروزی و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با این جنایت‌ها ناآشنا هستند و لذا باید این جنایت‌ها بازگو شود تا آنها در جریان کامل جنایت‌ها قرار بگیرند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیان این جنایات مصداق جهاد تبیین است که وظیفه همه ما است و اقشار و مسئولان در این رابطه نقش و وظیفه دارند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.