مراسم گرامیداشت 14 و 15 خرداد در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار می شود
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
شناسه : 262047
8

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ۱۴خرداد و سالگرد قیام ۱۵خرداد در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تقارن 14 و 15 خرداد با ایام ماه مبارک رمضان، امسال و دو سال آینده مراسم اعزام کاروان عاشقان امام روح الله از میاندوآب به مرقد مطهر آن امام همام نخواهیم داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، مراسم گرامیداشت بیست‌وهشتمین سالگرد ارتحال امام(ره) روز چهاردهم خرداد از ساعت 18 با برگزاری عزاداری خیابانی در میاندوآب آغاز می شود.

وی افزود: بعد از برگزاری عزاداری خیابانی، مراسمی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار و سخنرانی و پخش افطاری از جمله بخش های آن خواهد بود.

اعتمادی با بیان اینکه روز 15 خرداد نیز مراسم گرامیداشتی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم ظهر روز15 خرداد در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به اینکه به این مناسبت، برنامه های فرهنگ مختلفی نیز در مساجد شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: تبیین اندیشه‌های امام(ره) با برگزاری مسابقات فرهنگی و ختم قرآن در مساجد از دیگر اقدامات انجام گرفته جهت گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل(ره) در میاندوآب است.

وی هم چنین  با دعوت از عموم مردم جهت حضور باشکوه در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: مردم با حضور گسترده در این مراسمات، میثاقی دوباره با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اهداف شهدا و مقام معظم رهبری خواهند بست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.