مراسم اعتکاف امسال در میاندوآب برگزار نمی شود
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
شناسه : 287202
4

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: امسال اعتکاف رجبیه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میاندوآب برگزار نمی شود.

پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اعلام این خبر اظهار کرد: ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی با هدف تصمیم گیری در مورد برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه در میاندوآب برگزار و تصمیم لازم با توجه به شرایط موجود و با نظر اعضای ستاد اتخاذ شد.

رئیس تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: با تصمیم ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی میاندوآب و در راستای کنترل بیماری کرونا ویروس مراسم اعتکاف در مساجد میاندوآب امسال برگزار نشود.

وی با بیان اینکه اعتکاف نیز از برنامه‌های مذهبی ارزشمندی است که همه ساله در ماه رجب برگزار شده و با استقبال خوب جوانان و نوجوانان نیز روبرو می شود، گفت: این تصمیم در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

نجفیان تصریح کرد: در صورت فراهم شدن شرایط قصد داریم اعتکاف رمضانیه در میاندوآب برگزار شود که در این زمینه نیز در آینده اطلاع رسانی انجام شده و مردم می توانند در آن شرکت کنند.

گفتنی است مراسم معنوی اعتکاف رجبیه  همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) از 13 رجب آغاز و معتکفین به مدت سه روز در مساجد معتکف می‌شوند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.