محور میاندوآب-میانه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۸:۴۵
شناسه : 304554
10
مديرعامل شركت ساخت وتوسعه و معاون وزير راه و شهرسازي: مديرعامل شركت ساخت وتوسعه و معاون وزير راه و شهرسازي گفت: بر اساس برنامه ریزی که داشته ایم، امیدواریم در شش ماهه نخست سال آینده از محور مهم میاندوآب-میانه در منطقه بهره برداری کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، خیراله خادمی در حاشیه سفر به میاندوآب و بازدید از پروژه های راهسازی در این شهرستان، اظهار کرد: میاندوآب یکی از شهرستان های بزرگ و مهم در آذربایجان غربی است که از نظر تردد به عنوان یک مرکز عبور و تلاقی سایر محورها در استان محسوب می شود و ساماندهی محورهای موجود و احداث مسیرهای جدید در این محدوده یکی از اولویت های شرکت ساخت وتوسعه در استان است.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه و معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در این سفر از ورودی های میاندوآب، محورهای منتهی به کوریدور غرب، کنارگذر میاندوآب که در حال اجراست و آخرین وضعیت راه اصلی میاندوآب-میانه که یکی از محورهای مهم بوده و منشا تحول در منطقه خواهد شد، بازدیدی به عمل آمد.

وی با بیان اینکه کنارگذر میاندوآب هم اکنون از ۷۰ درصد پیشرفت برخوردار است، گفت: این کنارگذر به طول ۱۱ کیلومتر ابتدای کریدور بزرگراهی غرب کشور قرار دارد و امیدواریم با اقدامات انجام گرفته در سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

خادمی به آخرین وضعیت محور میاندوآب-میانه نیز اشاره و تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی که داشته ایم، امیدواریم در شش ماهه نخست سال آینده از این محور مهم در منطقه بهره برداری کنیم.

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه و معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طول این محور ۱۸۱ کیلومتر در استان های آذربایجان غربی وشرقی بوده که در ۱۰۸ کیلومتر آن تحت قرارداد پیمانکار بوده و که اکثر آن به اتمام رسیده یا در مرحله پایانی است.

وی افزود: در ۳۰ کیلومتر باقی مانده در وسط این محور نیز بخش هایی نیاز به آسفالت و بخش هایی نیاز به لایه دوم آسفالت دارند ولی علی رغم سختی کار امیدواریم تا این پروژه را در نیمه سال آینده به بهره برداری برسانیم.

خادمی در زمینه تامین منابع مالی این پروژه نیز گفت: از منابع مختلف از جمله مصوبات سفر رییس جمهور به استان و از  محل ماده ۵۶ که توسط نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و هم سایر منابع نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان باید در اختیار این پروژه قرار دهیم تا به اتمام برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی که در این سفر داشتیم، سر موقع پروژه ها را به اتمام برسانیم و تحول خوبی در منطقه داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.