محموله قطعات گوشی تلفن همراه قاچاق در میاندوآب توقیف شد
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
شناسه : 312031
1
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: محموله یک میلیارد ریال قطعات و لوازم جانبی گوشی تلفن همراه قاچاق در ایست و بازرسی پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شده و موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: به دنبال این موضوع، مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد این خودرو را متوقف و آن را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۹ دستگاه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه هوشمند کشف و ضبط شد.

رستم پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد ریال عنوان کردند، افزود: در این زمینه یک دستگاه خودرو سواری سمند نیز توقیف و یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تأکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت‌های این فرماندهی بوده و هست.

وی تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

رستم پور اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.