محل حل و فصل، مشکلات شهری در میاندوآب است/نباید هر موضوعی را به مرکز استان کشاند
۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
شناسه : 262609
6

امام جمعه میاندوآب گفت: محل حل و فصل، مشکلات شهری در میاندوآب است، تصریح کرد: مسئولان استانی به حد کافی مشکلات دارند و کشاندن هر موضوعی به مرکز استان و کشور، کار شایسته ای نیست.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در این راهپیمایی، اظهار کرد: روز قدس، روز دفاع از مکتب و روز مبارزه با استکبار و روز دفاع از اسلام است و همه باید حضور پرشور و پررنگ در این راهپیمایی داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر اتحاد و همدلی برای توسعه وپیشرفت، افزود: همدلی، لازمه برای توسعه و پیشرفت یک شهر است و اگر همدلی و اتحاد نباشد، آن شهر عقب گرد می کند ولی این توسعه و همدلی به معنای این نیست که اختلاف سلیقه نداشته باشیم.

وی گفت: اختلاف سلیقه امری طبیعی است و در بسیاری از زمینه ها مانند مبارزه با استکبار نیز اختلاف سلیقه وجود دارد و هرکس به روشی با استکبار مبارزه می کنند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه محل حل و فصل، مشکلات شهری در میاندوآب است، تصریح کرد: مسئولان استانی به حد کافی مشکلات دارند و کشاندن هر موضوعی به مرکز استان و کشور، کار شایسته ای نیست و گرهی را که با دست باز می شود نباید با دندان باز کرد و از سوی دیگر قول داده ایم که مشکلات را در شهر حل کنیم.

امام جمعه میاندوآب به نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر اشاره و اظهار کرد: قبل از هر کاری، دستوری و نامه ای باید خدا را در نظر گرفت و مراقب اعمال و کردار و رفتار خود باشیم و آگاه بود که شقاوت با دوری از قرآن و عترت اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا امانت دار خوبی در مسئولیت خویش باشیم، افزود: باید نام نیک از خود به جای بگذاریم و مراقب نفس خود بوده و انصاف را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.