محفل انس با قرآن کریم در میاندوآب برگزار می شود
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۳
شناسه : 261988
4

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب از برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم، همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان ممتاز در این شهر خبر داد.

پ
پ

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به برگزاری محافل نورانی انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه های میاندوآب، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، مراسم معنوی محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و برجسته کشوری درمیاندوآب برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: این مراسم بعد از افطار و از ساعت۲۲ امشب در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار می شود و از عموم مردم دعوت می شود تا در این محفل معنوی حضور به هم رسانند.

وی هم چنین به حضور مجری شبکه قرآن سیما و قاریان برجسته و ممتاز در این محفل نورانی نیز اشاره کرد و افزود: در این مراسم آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان برجسته و ممتاز بین المللی و کشوری از جمله موحدی ، احمدی وفا و نوروزی تلاوت می شود.

اعتمادی گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان فضای معنوی  شهرستان میاندوآب را پرکرده و در بیش از ۷۰ مسجد و حسینیه مراسم جمع خوانی قرآن کریم برگزار می شود و مردم نیز با حضور دراین محافل معنوی و نورانی از اجر معنوی بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.